Kırmızı Halı: Vanity Fair Oscars Party 2018

by - 01:30

Elsa Hosk  -  Lupita Nyong'o  -  Kendall Jenner

Merhaba!

Bu seneki Oscar kırmızı halısını şuradaki yazıda konuşmuştuk. Şimdiyse sıra after partylere geldi. Açıkcası son yıllarda törene çok az kişi katılıyor hepimiz bunun farkındayız. Tören sonrasındaki bu partilereyse resmen akın ediyorlar! Vanity Fair Oscar Partisi bu yılda oldukça kalabalıkmış. Katılan ünlülerden en beğendiklerimi sizinle paylaşmak istedim. Beğenmediklerimiyse yazıpta kendimide sizide yormak istemedim. Siz bu yılki after partilerden hangisine katılanları daha çok beğendiniz? Vanity Fair Oscar Partisi'ndeki ünlülerden hangilerini beğendiniz yada beğenmediniz???



Miley Cyrus  -  Jennifer Garner  -  Sofia Vergara



Halle Berry  -  Margot Robbie  -  Laura Dern



Kaynak:Vogue

You May Also Like

4 Yorum

  1. miley cyrus çok kötüydü pek beğenilmemiş ama ben kendall'ı bveğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki farklı renkte olması benim hoşuma gitti 🙈 Aynen Kendall efsane olmuş ☺️

      Sil
  2. Jennifer Garner'ın elbisesinin rengine bayıldım ! En çok Sofia Vergara'yı beğendim sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet canım. Genelde herkes aynı renklerde seçim yaptığından Jennifer Garner farkını ortaya koymuş. 😊

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡