Kırmızı Halı: Oscars 2018

by - 01:30

Margot Robbie (Chanel Haute Couture)  -  Jennifer Lawrence (Christian Dior)  -  Lupita Nyong'o (Atelier Versace)


Merhaba!

Bu seneki Oscar Ödül Törenini izlememiş biri olarak bu yazıyı hazırlıyorum ama napayım kimse sonuna kadar izleyememiş. Neyse bu seneki kırmızı halıda da çok fazla beğendiğim kişi oldu diyemem çünkü artık nerdeyse kimse törene katılmıyor onun yerine after partylere koşuyorlar! Eskiden süre gelerek dayatılan sıkıcı ve uzun konuşmaları dinlemek yerine dedikoduların ve magazincilerinde full olduğu partiler daha ilgi çeker oldu. Zaman bulabilirsem after partyleride yazmayı istiyorum. Sizde ister misiniz? Sizin bu seneki törende en beğendiğiniz kişiler kimler? Tabii beğenmediklerinizide öğrenmek isterim...




Sandra Bullock (Louis Vuitton) -  Meryl Streep (Christian Dior Haute Couture)  -  Molly Sims  (Naeem Khan)



Kaynak:Vogue

You May Also Like

2 Yorum

  1. Ben de izlemedim🙈🙈 paylasim yaoanlara bakinca bir cok kisiyi bu sefer begendim ben sanirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem geç başlıyor hemde uzun sürüyor diye bu sene iyi kaytarmışız 🙈

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡