Kırmızı Halı: Golden Globes 2018

by - 00:10


Mariah Carey  -  Angelina Jolie  -  Diane Kruger  -  Dakota Johnson  -  Emilia Clarke

Bu sene 75.si düzenlenen Golden Globes'la birlikte şimdiye kadar Hollywood'daki en büyük protestolardan birine şahit olduk. Öncelikle gecede neden herkesin siyah giyindiğini açıklamak istiyorum. 2017 yılında yapılan taciz açıklamaları Hollywood'da çıkan filmlerden daha çok konuşuldu! Buna karşılık güçlü kadın oyuncular haksızlığa boyun eğmemek ve ezilen kadınların yalnız olmadıklarını hatırlatarak Time's Up adında bir platform kurdular! Yeni bir platform olmasına rağmen oldukça fazla destekçiye ulaştı ve en büyük eylemi olarakta Altın Küre Ödül Töreni'nin kırmızı halısını adeta siyaha boyadılar. Erkeklerde Time's Up rozetleriyle destek vermiş...


Bu seneki Golden Globes kırmızı halısında en beğendiğim 5 isim bu şekildeydi. Hepsi siyahlar içinde birbirinden farklı ve güzel görünüyorlardı. Sizce nasıl görünüyorlar?



Kendall Jenner  -  Kate Hudson  -  Kelly Clarkson  -  Alexis Bledel  -  Gal Gadot

Gelelim burdaki 5 isme tabii anlaşılacağı üzere onlarda beğenmediklerim oldu. Bana göre hepsinin görünümünde bir olmamışlık var. Hepsininde ayrı kusurları olduğu göz önünde. Buarada Kelly Clarkson'ı yıllardır görmüyordum ve gözlerime inanamıyorum. Nasıl bir değişim, nasıl bir kilo almadır şaştım kaldım. Sizce nasıl görünüyorlar? Sizin beğendikleriniz yada beğenmedikleriniz kimler oldu? Buarada siyah giyme protestosu hakkında siz ne düşünüyorsunuz


Kaynak:Billboard



You May Also Like

12 Yorum

  1. Diane Kruger ve Kelly Clarkson'ın tercihlerini beğendim.. Kadınlar adına yapılan protestoyu takdir ettim ve eminim ki orada daha kalıcı birşeyler de yaparlar..Ne yazık ki bizim ülkemizde yapılan protestoler kesin bir sonuca ulaşamıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef ülkemizde sonuca ulaşamıyor 😔 Orda da sonuca ulaşamasa bile en azından farkındalık yaratıp beyinlere kazınıyor.

      Sil
  2. Umarim yaptiklari protesto amacina ulasir. Malesef ulkemizde bu tarz seyler yetersiz hatta hic ise yaramadigi icin umutsuz bakabiliyorum. Angelina Jolie'yi her daim begeniyorum ben yine begendim🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya ülkemizde yetersiziz bu tarz konularda 😔 Bencede Angelina hoş görünüyor ☺️

      Sil
  3. Protestoyu cok zekice buldum fikir ve yer cok iyi, herkesin cok dikkatini cekti. Taciz buyuk bir sorun ve kadinin statusunun ne olursa olsun ayni tehdidi her yerde yasiyor olmasi cok aci, bu gercegi vurguluyor olmalarini takdir ettim 🌟 Umarim her sey daha iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yüzden çok takdir edilesi bir eylemdi. Umarım tüm dünyada dediğin gibi herşey daha iyi olur. 😊

      Sil
  4. Kıyafetlerden çok protestonun konuşulduğu bir tören olmuş bu yıl. Protestoları çok haklı. Keşke seslerini dünyanın her yerinde tacize uğrayan kadınlar için duyurabilseler ama bizim gibi bazı ülkeler de çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aah keşke canımcık. Belkide bu bir başlangıç olur o yüzden umudumuzu yitirmeyelim. ☺️

      Sil
  5. ülkemizde de duyarlı sanatçıların önemli gecelerde böyle işler yapması ümidiğiyle diyorum

    YanıtlaSil
  6. Beğenilerimiz ortak, siyahı zerafete dönüştüren de var hantal görünüme bürünen de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, kıyafet seçimi insanı vezirde ediyor rezilde :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡