Modası Geldi: Ponponlu Kazak

by - 22:30


Merhaba!

Sonbahar-Kış sezonunun en popüler parçalarından olan Ponponlu Kazakları yazmanın zamanı geldide geçiyor. Ponponlar sadece kazaklarda değil tabi pantolonlarda, elbiselerde vs kullanılıyor fakat sezonun en hit parçası tabii kazaklar! Rengarenk ponponlardan tutunda, aynı renk ponponlara kadar çeşitli seçeneklerimiz var. Hadiii gelinde birazcık bu kazaklar hakkında konuşalım...



Ponponlu kazakların bu kadar popüler olmasını kuşkusuz Zara sağladı! Bütün dünyaya geçen sezondan beri ponpon aşkı aşılayarak milyonlarca ürün sattılar. Kombinlenmesi ise her zamanki gibi çok kolay! Jeanlerle, desenli pantolonlarla kombinlenebileceği gibi elbise yada tunik şeklinde de kullanılabiliyor. Zara'da 129 TL gibi bir fiyat görünce hemen çare aramaya başladım ve kendim yapmaya karar verdim onu bir başka yazıda sizlerle paylaşacağım. Siz bu ponponlu kazaklar hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizde severek kullananlardan mısınız yoksa beğenmeyenlerden misiniz?


Kaynak:Pinterest



You May Also Like

2 Yorum

  1. çok şeker ama üzerine kaban giymek imkansız bunların..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef öyle ya 😏
      Ben çareyi bir beden büyük yağmurluğumda buldum. Onu üstüne çok rahat giyebiliyorum 😌

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡