Dergi Kapakları: Ekim 2017

by - 01:30


Merhaba!

Yine yeni bir ay daha geldide geçiyor bile. Bu ayda farklı ve dolu bir dergi kapakları yazısı oldu. Kate Hudson'la ve renkli kıyafetleriyle başlayarak yazıyı şenlendirelim istedim. Kadını çok seviyorum ve beğeniyorum. Sizde beğeniyor musunuz? Bakalım diğer dergilerin kapaklarını nasıl bulacaksınız? İçlerinden en çok hangilerini beğeneceksiniz merak ediyorum...




Meghan Markle



Rihanna



Julianne Moore  -  Khole Kardashian  -  Rooney Mara



Reese Witherspoon  -  Irina Shayk  -  Nicole Scherzinger



Özge Gürel  -  Hazal Kaya  -  Yasemin Özilhan  -  Şevval Sam  -  Melisa Şenolsun



Görseller Google'dan Alıntıdır.


You May Also Like

2 Yorum

  1. Rihanna Khloe ve Reese olan kapakları beğendim ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepside birbirinden farklı ve dikkat çekici :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡