Bella Hadid'in Dilara Fındıkoğlu Ceketi

by - 01:30


Bella Hadid'i bilmeyenimiz kalmadı. Şu sıralar en popüler modellerden biri olduğu içinde Moda Haftalarının aranan yüzlerinden biri. Şimdilerde sıra Paris Moda Haftası'nda olduğundan Bella'cığımız işi için seyahat ederken Türk Tasarımcı Dilara Fındıkoğlu'nun tasarladığı ceketi giymesi ülkemizde olay oldu. Yazıp çizmeyen kalmayınca bide ben yazayım istedim...



Pembe saten üzerine kuru kafa, kaplan, göz ve taç gibi nakış işlemeli blazer ceketin hem şık hemde spor havasına karşı koyamadı diye düşünüyorum. Ceketin sırt kısmına tasarımcı kendi ad-soyadını işlettiğinden zaten onun tasarımı olduğunu bilmeyen kalmadıLondra Moda Haftası'nda ülkemizi başarıyla temsil eden Dilara Fındıkoğlu'nu tebrik etmemek elde değil. Buarada Lady Gaga'yı bile kendine hayran bıraktığını biliyor muydunuz? Neyse dönelim konumuz cekete; ben beğendim zaten Bella'da hakkıyla taşımış. Siz nasıl buldunuz? Sizde beğendiniz mi?




You May Also Like

2 Yorum

  1. arkasına adını mı işletmiş üzerine para vermiştir ceketi giysin diye bence :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay onu bilmiyorumda yurtdışında baya popüler oldu :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡