Alçalan Burcunuzu Hesaplamak

by - 01:30

Alçalan Burç Nedir?

Burcunuzu biliyor musunuz? Gerçi günümüzde burcunu bilmeyen yoktur diye tahmin ediyorum. Aslında ben de astrolojiye inananlardan biriyim. Yani günlük burç yorumlarını çok fazla dikkate almasam da burçların özelliklerinin kişileri yansıttığı görüşündeyim. Bu nedenle kendimin ve çevremin burçları hakkında da detaylı bilgi birikimine sahibim. Kim hangi burç, o burcun özellikleri nelerdir gibi bir çok bilgiyi biliyor ve kişilerin burçlarının özelliklerini taşıdığını fark ettiğimde her seferinde büyük şaşkınlık yaşıyorum.


Bir süre önce astrolojiye ilgim daha da arttı. Sadece burçlar değil yıldızların hareketleri de beni heyecanlandırmaya başlamıştı. İlk dikkatimi çeken ise elbette yükselen burç oldu. Karakterlerimizin çoğunun yükselen burçlar tarafından belirlendiğini ve burçların yükselen burçlardan ayrı düşünülemeyeceğini öğrendiğimde epey heyecanlanmıştım. Yükselen burcumu okuduğumda ise gerçekten de çoğu karakter özelliğimin yükselen burcumda belirtildiğini fark ettim. Ardından ise alçalan burcu diye bir kavramın var olduğunu öğrendim. Başlangıçta adından dolayı anlamsız gelse de özellikle ikili ilişkilerde alçalan burçlarının fazlasıyla önemli olduğunu öğrendim. Zaten alçalan burçlar da tanım itibariyle ikili ilişkileri temsil ediyordu. Alçalan burcu sizin partnerinizi, partnerinizle uyumunuzu, ilişkinizin getirilerini tanımlamakla kalmıyor genel olarak sosyal ilişkilerinizle de yakından ilgiliydi. Doğum haritasında bulunan alçalan burçlar genellikle dostluklardan anlaşmalara , iş hayatınızdan yasal süreçlerinize kadar bir çok alanda da etki gösteriyordu. Hatta sosyal yaşamamız ve iş birliklerimiz de bu alçalan burç kavramından etkileniyordu.



Alçalan burcunuzu hesaplamak ise sandığınızdan daha kolay. Elbette yükselen burç ve alçalan burcu en doğru şekilde tespit edebilmek ve hayatımıza olan etkilerini doğru bir şekilde anlamak için en doğru yol uzman bir astroloğa yıldız haritası çıkarmaktır. Doğum haritası ve yıldız haritası ise karakteriniz, kişisel özellikleriniz, ilişkileriniz ve kariyerinizle ilgili pek çok ipucu bulunduracaktır. Ancak kendi kendinize de alçalan burcunuzu hesaplamanız mümkün. Alçalan burç adından da anlaşıldığı gibi yükselen burcun tam zıddıdır. Yani yükselen burcunuzu biliyorsanız burç sıralamasında yükselen burcunuzun üzerine altı burç ilerlediğinizde alçalan burcunuzu bulmuş olacaksınız. Siz de bu şekilde alçalan burcunuzu kolaylıkla bulabilirsiniz.



You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡