Yousef Al-Jasmi: Kylie Jenner & Ariel Winter

by - 01:30


Merhaba!

Kylie Jenner'ın üzerindeki ışıltılı tamamen abiye olan bu Yousef Al-Jasmi tasarımı elbiseyi jean ceketle kombinleyerek NewYork Fashion Week'e katıldığına tabiki inanabilirsiniz diye düşünüyorum. Süse şatafata fazlasıyla meraklı olan bir ailenin üyesi olduğundan bu halleriyle pek yadırganmıyor. Vücut ölçülerinide ablası Kim Kardashian gibi yaptığından kendisini tüm dünya takipte o yüzden bizde eksik kalmayalım. Elbiseyi hakkıyla taşımış mı? Bence evet! Görünümünde beni rahatsız eden hiçbir kusur yok. Sizce nasıl görünüyor???





Ariel Winter ise aynı elbisenin uzun versiyonuyla geçtiğimiz gün düzenlenen 68. Emmy Ödül Törenine katılmıştı. Elbisenin uzun versiyonundaki o astarın görünmesini hiiççç beğenmediğimi söylemiştim ki fikrim hala aynı yönde! Bide göğüslerinin o fazla baskılı görünümü beni rahatsız etmişti. Sizce nasıl görünüyor???

***

Açıkcası elbisenin Kylie Jenner'ın üzerindeki versiyonunu daha çok beğendim. Ariel Winter'ın üzerindeki versiyonun astar kısmı öyle görünmeseydi o da fena taşımamış diyebilirdim çünkü ikisininde nerdeyse vücut kıvrımları aynı gibi görünüyor. Siz elbiseyi nasıl buldunuz? Sizce kim daha iyi taşımış? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...


Kaynak:Glamour



You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡