Dizi Tavsiyesi: The Shannara Chronicles

by - 01:30


Merhaba!

Uzuuun bir aradan sonra Dizi Tavsiyesi yazılarıma devam edelim istedim. Geçen gün 2016'nın en iyi dizileri gibi bir liste gördüm ve incelerken The Shannara Chronicles dizisi baya ilgimi çekti. Buarada MTV'nin yapımcılığını yaptığı program ve dizileri izlemeyeli çok olmuştu. Bir şans verip izlemek istedim ve 3 günde resmen 1. sezonunu bitirdim! Hadi gelin detaylı inceleyelim...


Dizinin Konusu: Elf Krallığındaki huzuru Ellcrys adındaki bir ağaç koruyor ve onun sayesinde şeytanlar Dört Karadaki halka zarar veremiyormuş ama ağaç ölmeye başlayınca işler karışıyor. Kralın torunu yani prenses Ellcrys'in koruyucusu olmak için yarışa katılıyor. Druid denilen bir adam çıkageliyor ve Prenses Amberle'ye Wil, Eretria'nın yardım etmesiyle ağacı koruyabileceğini anlatıyor ve üçü birlikte Kanateşi'ni bulmak için yola çıkıyorlar tabi bir sürü olaylar olmaya başlıyor. Elimden geldiğince ipucu vermeden konuyu özetlemeye çalıştım...



Dizideki benim için önemli karakterler şu şekildeydi;

Prenses Amberle: İlk başlarda biraz gıcık ve soğuk bir karakterken sonradan düzeliyor. Prensesten çok (kendisininde istediği gibi) adeta bir savaşçı olarak görünüyor. Tohumu Kanateşi'ne ulaştırmak için elinden geleni yapıyor.

Wil: Yarı elf-yarı insan şakalarına bile alışan iyi yüreli bir savaşçıya dönüşmesine sevindim. Başlarda tam bir korkak gibiyken şimdi cesareti açıldı. Elf taşlarıylada arayı düzeltti mi ondan iyi yok. 

Eretria: Hırsızlık yaparak büyümüş zaten bu sayede Wil ve Amberle'yle tanıştı. Başlarda kötü karaktere sahipken sonradan iyilerin yanını seçmesine sevindim. Kanının anahtar olmasıysa dizinin bonusu gibi bişeydi!

Druid Allanon: Dünyadaki son Druid olduğu söyleniyordu ama şimdi kendine çırak buldu. Büyücü gibi savaşçı gibi valla tam anlatamayacağımda bir sürü yeteneği olan bir karakter.

Bandon: Amberle, Wil ve Allanon'un şeytanların saldırdığı köyden tek sağ kurtardıkları kişi. Daha sonra Allanon anladıki o bir kahinmiş. Dagda Mor sayesinde iyi mi yoksa kötü mü tam anlayamadığım bir karakter oldu.


***

Dizinin 1.sezonu yayınlanmış ve bölümler 40dk. civarı sürüyor. Çok iyi çekim sahneleri ve kurgusu olduğunu düşünüyorum. Bölümler adeta bir bilim kurgu filmi tadında ilerliyor. Buarada dizinin 2.sezon onayı çıkmış ama 2017'de yayınlanacakmış :( Son bir hatırlatma; bu dizi Terry Brooks'un kitaplarından uyarlanarak çekiliyormuş merak edenler kitaplarıda okuyabilir. Sizde The Shannara Chronicles dizisini izleyenlerden misiniz yoksa daha izlemediniz mi? Siz diziyi nasıl buldunuz? Sizin önereceğiniz diziler varsa mutlaka duymak isterim...


Görseller Google'dan Alıntıdır.



You May Also Like

2 Yorum

  1. GoT bitince bir bakayım yeni dizi arıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bencede o bitince boşluğa düşmemek için göz atabilirsin :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡