Dergi Kapakları: Haziran 2016

by - 01:30

 Merhaba!

Vogue dergisinin 100. yılı nedeniyle Cambridge Düşesi Kate Middleton'ı kapak yüzü yapmışlar. Yanılmıyorsam ilk defa çekimlerle bir dergiye kapak yüzü oluyor. Oldukçada başarılı çekimler olmuş. Hadi gelin diğer dergilerin kapaklarınada bakalım mı???




Chole Moretz  -  Selena Gomez  -  Julia Roberts




Elizabeth Olsen




 Kendall Jenner




Kylie Jenner




Kim Kardashian




Bella Hadid




Kristen Stewart  -  Sonakshi Sinha  -  Helena Bonham Carter


Bu ay benim dikkatimi çeken dergiler bu şekildeydi. İçlerinden en çok Kate Middleton'ın yer aldığı fotoğrafları beğendim. Siz içlerinden en çok hangilerini beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...

Kaynak:Beautymags



You May Also Like

2 Yorum

  1. bu ay kapaklar kardashian-jenner sülalesinin tek eline geçmiş .-)) ama Kim'im resimlerini ve özellikle kapak resmini çok beğendim Kylie de çok hoş olmuş..Kendall çok fhotoshoplu ve çok sıradan geldi bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya aslında başka dergilerde de vardılarda ben bu kadarı yeterlidir diye düşündüm. Kim'i bende beğendim ya değişik bir hava katılarak çekilmiş. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡