Aliexpress Alışverişim #8

by - 01:30


Merhaba!

Yurtdışı alışverişlerim baya rağbet gördüğü için küçücük bir alışveriş olmasına rağmen bunuda yazmadan geçmek istemedim. Arkası aynalı kaplar çok hoşuma gidiyor ama  Iphone 5S'e uygun olanını bulamadım. Kardeşimin uzay grisi 6S'ine uygun bulduk ama o da gold renkteydi ve 20TL'idi. Bende hem kendime hem kardeşime silver renkte olanını toplamda 7,5TL'ye üzretsiz kargoyla almış bulundum. Kaplardan çok memnun olsamda satıcısından pek memnun değilim. Kardeşimin kullandığı kaptan çok daha yumuşak bide şarj ve kulaklık yerlerinin kapaklı açılıp kapanan koruması var. İkimizinde gerçekten beğenisini kazandılar



Siparişimin detaylarıysa;  7 Mayıs'ta vermişim ve 31 Mayıs'ta elime ulaştı. Satıcıyla iletişim nerdeyse sıfırdı. Verdiği kargo takip numarası çalışmıyordu, eksikti o yüzden hiç takip edemedim. Satıcıya defalarca mesaj attım ama geri dönmeyince 29'unda para iade işlemi başlattım bunu görünce bütün mesajlarıma cevap verdi ve işlemi durdurmamı, paketin geleceğini vs. söyledi fakat ben yinede işlemi geri çekmedim! 31'inde birden paket geliverince işlemi durdurdum ve satıcı için en düşük puanları vermiş olsamda ürün için 4 yıldız verdim...


 Tabii bu paket gelmeyecek diye bambaşka bir satıcıdanda aynı kapları ve daha fazlasını almış olmamsa işin üzülsem mi sevinsem mi bilemediğim yanı oluyor. O pakette ilerleyen günlerde geldiğinde sizlerle paylaşacağım. Sizde bu mirror case yani aynalı kaplardan kullanıyor musunuz yada seviyor musunuz? Sizin fikirlerinizide duymayı isterim...





You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡