Modası Geldi: Choker Kolyeler

by - 01:30

 Merhaba!

İlkokula giderken choker kolyelerin yani boğazımıza denk gelerek takılan kolyeleri kullandığımı çok iyi hatırlıyorum. Kolye,bileklik ve yüzük şeklinde takım halinde falan satılıyorlardı diye hatırlıyorum. Geçen gün H&M'de takı bölümüne bakarken choker kolyeleri görünce artık yazısını yazmanın zamanı geldiğini düşündüm ve sizin için bu yazıyı hazırladım...




 Son aylarda oldukça popüler hale gelen bu choker kolyeleri sokak stillerinde de çokça görüyoruz. Kombinlenmesi kolay olması açısından mı çok tercih ediliyor bilemiyorum. İster klasik bir kombinle ister spor bir kombinle kullanabiliyorsunuz. Yaz aylarının gelmiş olmasına ve sıcakların yavaştan bastırmasına rağmen kombinlerinde kullanan kişiler var, sizde onlardan biri misiniz???



Kourtney Kardashian  -  Gigi Hadid  -  Kendall Jenner  -  Alexa Chung  -  Leandra Medine

Kaynak:Pinterst.com


Choker kolyeleri sizde hatılıyor musunuz? Sizde eskiden kullanıyor muydunuz? Pekiii şimdilerde kullanıyor musunuz? Sizin bu kolyeler hakkındaki fikirlerinizi mutlaka duymak isterim...



You May Also Like

4 Yorum

  1. 4-5 sene önce sürekli kullanırdım deri şeritler yaptırmıştım kendime şimdi de kullanıyorum demek trend oldu yine ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya kapış kapış satılıyor ve kullanılıyorlar. Ne güzel, gönül rahatlığıyla daha çok kullanabilirsin :)

      Sil
  2. 2 tane kaptım bile. Gıdı durumları yoksa bence çok hoş duruyor:))

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡