Kırmızı Halı: Billboard Music Awards 2016

by - 12:00


 Merhaba!

22 Mayıs 2016 günü Las Vegas'da düzenlenen Billboard Müzik Ödülleri Töreni 2016'nın kırmızı halı yazısı biraz gecikmeli olsada yazmaya kararlı olduğum bir yazı oldu. Kırmızı halı pek hareketli değilmiş baştan onu söylemeliyim. Çok özenilerek gelinen bir kırmızı halı olmadığını sizde birazdan göreceksiniz. Eee hazırsanız başlayalım...




Britney Spears o gece 3 kez kıyafet değişimi yapmış fakat ben kırmızı halı görünümünü sizlere göstermek istedim. Safi dantel ve tülden oluşan bu mayomsu elbisesi Reem Acra imzası taşıyormuş...

Ciara'nın oldukça sade ve hiçbir özelliği yok gibi görünen bu Phillip Plein elbisesinin asıl detayı yandan belli oluyormuş. Yan kısımları neredeyse tamamen açık o yüzden sürekli olarak yan şekilde poz vermiş...



 Rachel Platten  -  Tove Lo  -  Idina Menzel





Kristen Bell'in kendisine ve vücut yapısına uygun giyindiği çoğu kıyafetini beğenirim. Siyah Honathan Simkhai tulumunun göğüs kısımlarındaki su taşı efektli süslemelerinide beğendim...

Mila Kunis'in mini üzeri işlemeli Zuhair Murad elbisesi fena görünmüyor fakat verdiği pozlar çok fena görünüyor. Neden bu kadının fotoğrafları düzgün çekilmemiş anlayamadım...

Jessica Alba niye, neden tamamen siyahlara bürünmüş algılayamadım. Siyah dantelden oluşan Zuhair Murad elbisesi ne kadar güzel olursa olsun bu şekilde görünümünü beğenemedim. Ayrıca siyah saç hiç yakışmamış hele o makyajından bahsetmek bile istemiyorum...




Rihanna'nın bu kadar sade görünümü pek hayra alamet değildir o yüzden gecede ödül alırkenki halinide görmenizi tavsiye ederim. Vintage olan bu Thierry Mugler elbisesi ve Manola Blahnik ayakkabılarıyla sade ve güzel görünüyor...

Zendaya'nın nude renkli Calvin Klein imzalı etek-büstiyer takımını beğendim mi tabiki hayır! Belki renk seçiminden dolayıdır bilemiyorum ama aşırı özensiz gibi geldi...

Heidi Klum'un olmadığı kırmızı halılar sanıyor musunuzki kırmızı halı sayılıyor! Siyah oldukça sade görünen bu elbise Alfredo Villalba imzalıymış. Elbisenin etek boyunu hiç beğenmedim hatta Heidi'nin boyunu bile kısa gösterdiğini düşünüyorum...




Kesha  -  Kate Beckinsale  -  Meghan Trainor




Demi Lovato  -  Ariane Grande

**

Bu seneki Billboard Music Awards'ün kırmızı halısından benim gözüme takılanlar işte bu şekildeydi. Baştada söylediğim gibi pek hareketli ve özenilerek katılım yokmuş ama yinede çoğu kırmızı halıya göre fena değildi. Siz bu kırmızı halıda en çok kimleri beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...


Kaynak:Elle.com




You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡