Kırmızı Halı: amFar Cannes Gala 2016

by - 01:30

Merhaba!

69. Cannes Film Festivali hızla devam ederken onun bünyesinde 23. kez gerçekleşen 'Cinema Aganist AIDS Gala' kısaca amFar Galası 19 Mayıs 2016 günü Cannes'da düzenlendi. Katılım oldukça fazlaymış o yüzden hareketli bir kırmızı halı olmuş. Ünlü isimlerin birbiriyle şıklık ve rüküşlük yarışına girdiği bu galaya göz atmaya hazırsanız, başlıyoruz...


Katy Perry'nin açık-koyu kırmızı ombreli Marchesa elbisesine bayıldım! Aslında tam olarak elbiseye değilde onu taşıyışına, duruşundaki vamplığa mı desem seksiliğine mi desem bilemediğim o şeyi beğenmemi sağladı.  Paris Hilton'ın elbisesi kime ait bilmiyorum fakat o da fena görünmüyor. Tek kötü yanı makyajı gibi duruyor...




 İrina Shayk  -  Kirsten Dunst  -  Alessandra Ambrosio



Heidi Klum  -  Jessica Hart 




 Karlie Kloss'un off shoulders denilen tarzda omuzlarında başlayan sade Marchesa elbisesini sizde benim kadar beğendiniz mi?  Yılların eskitemediği usta oyunculardan Helen Mirrer'ında çok güzel taşıdığını düşündüğüm Temperley London elbisesini beğendim!  Chanel Iman'ı inanın çoook daha güzel hallerde görmüşlüğümüz olmuştur. Chanel elbisede mi onu taşıyışında mı bilmiyorum ama üzerinde bir olmamışlık var...



 Doutzen Kroes  -  Jourdan Dunn




Ulyana Sergeenko'nun uçuk pembe fırfırlardan oluşan oturan model elbisesinin kendi tasarımı olduğunu düşünüyorum ama emin değilim. Kadın her haliyle çok güzel görünmeyi başarıyor.  Rosie Huntington Whiteley'nin üzeri yani göğüs kısmı Swarowski taşların işlendiği buz mavisi saten elbisesinin tasarımı Galvan'a aitmiş.  Elle Fanning'in etek kısmı renkli ve desenli olan Valentino Couture elbisesi adeta tavus kuşunu andırmıyor mu???  Siz bu kırmızı halıda en çok kimleri beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide öğrenmek isterim...


Kaynak:Fashionista.com




You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡