#Guclukadinlarguzelhayatlar Antalya Blogger Buluşması

by - 01:30

 Merhaba!

30 Nisan günü Antalya'lı moda, makyaj, kozmetik bloggerlarını #guclukadinlarguzelhayatlar etkinliği için sevgili dolapperisi ve Naime'nin renkleri bizleri biraraya getirdi. Kaleiçi'ndeki Vintage Pub'da bizleri ağırladı. Uçanfil Parti Evi etkinliğimizin organizasyon işlerini üstlenmişti. Buarada etkinliğimizin dress code'u Vintage'dı o yüzden hem organizasyondaki her detay hemde pastamız tam ona uygundu. Şeker Pasta'nın ellerinden çıkan vintage pastamız ise çok şirin değil mi? Bidee Triliçe sponsorumuz vardı ki onun fotoğrafını kimse çekememiş çünkü herkes hemen yedi.  :)  Hadi sponsorlarımızın bizlere etkinlik hediyelerine bakalım mı???




  •  Etkinliğimizin ana sponsoru hediyelerin bolluğundan anlaşıldığı üzere Cosmetica'ydı. Bizlere gün içinde ihtiyaç duyabileceğimiz herşeyi düşünerek bir paket hazırlamışlar! Aralarında daha önceden kullandığım ürünler olduğu gibi ilk kez deneyimleyeceğim ürünlerde var. Hepsi için teşekkürler Cosmetica.
  • Huncalife'in bu dopdolu paketini bizlere getiren ve markayı daha yakından tanımamız için bizi bilgilendiren Gülhan hanımada çok teşekkürler.
  • Uber Cosmetics in minicik ürünlerinden oluşan paketide çok şirin görünüyordu. Sizde benim gibi ilk kez duyuyorsanız şimdiden söyliyim temiz içerikleriyle ünlenen bir Türk firmasıymış.





  • HC Hair Care markasının daha önce birkaç ürününü deneme fırsatım olmuştu. Tümsaç tiplerine uygun bitkisel şampuanını yakında deneyeceğim. Herbital markasının ürünlerini hiç kullanmamıştım. Atkuyruğu özlü saç serumunu çok merak ediyorum.
  • Beliz Kozmetik te ufak paketiyle bizi yalnız bırakmayan sponsorlarımızdandı. Daha önce bu takma tırnakların pudrasını kullanmıştım şimdi sıra kırmızıda.

  • Yaz aylarının vazgeçilmezi olan hint kınalarını sizde seviyor musunuz? Golecha Hint Kınası sayesinde artık canım istediği gibi kendi dövmelerimi yapabileceğim.





  •  Revox At Kuyruğu Şampuanı bizlere Ankara'dan Gamze hanım getirdi. Buarada Revox'un yeni bir ürünü yoldaymış. Cilt bakım kremi satışları yakında başlayacakmış.
  • Butik10 mağazasını daha önce hiç duymamıştım fakat artık Antalya'ya gittikçe uğrama planları yapabileceğim bir yer oldu. Bana siyah tişört hediye ettiler.
  • Cosmed markası biz bloggerların dostu gibi. Daha önce DD kremini ve çeşitli ürünlerini deneyimlediğim için gönül rahatlığıyla tekrar ürünlerini kullanacağım.
  • Timeless Truth (TT Mask) maskelerini kullananların paylaşımlarını sıkça görüyordum fakat deneyememiştim. Şimdi deneme fırsatım olduğu için heyecanlıyım.





  • Sponsorlarımızın arasında Starbucks'ın olduğunu görmenin benim gibi bir kahve aşığı için değerini bilip anlayabilirmisiniz? :)
  • Makyaj malzemelerimin can alıcı parçası turuncu rujum Elite markasına ait. Elite NY Touch Me hesabından sizlerde ulaşabilirsiniz.






  • Ojelik.com un tırnak stickerlarını ilk kez kullanacağım o yüzden çok heyecanlandım. Daha önce bir çok farklı markanınkileri kullanmıştım ama Ojelik'in ilk kez kullanacağım.

  • Hindistancevizi yağını saç bakımımda yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum hatta bununla ilgili blogda bir yazı yayınlamıştım. Oneva yağlarının hediyesini görünce mutlu oldum.
  • Lesoleil Şampuanlarının daha önceki hediyelerini severek kullandım ve kullanmaya devam ediyordum. Özellikle kuru ve boyalı saçlar için olanı favorimiz oldu.
  • Eyeliner kullanmayı seviyorum fakat bu tarz eyeliner kullanmayı hiç beceremem diye almamıştım. Farmasinin hediyesi olan bu eyelinerla maceralarımız yeni başlayacak.


Desteklerini bizden esirgemeyen değerli sponsorlarımıza tekrar çok teşekkür ediyorum. Bu güzel etkinlik içinde katılan ve düzenleyen herkese kendi adıma teşekkür ederim. Firmaların isimlerine tıklayarak onlara ulaşabilirsiniz. Sizlerinde bu ürünlerden merak ettikleriniz yada kullandıklarınız var mı




You May Also Like

4 Yorum

  1. Hediyelerin hepsi birbirinden güzel gerçekten, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan çok güzel bir etkinlik olmuştu...

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡