Kırmızı Halı: Nickelodeon Kids' Choice Awards 2016

by - 01:30

 Merhaba!

Her sene Nickelodeon'ın tarafından düzenlenen Kids Choice Awards 2016 bu sene 12 Mart 2016 tarihinde California'da  düzenlendi. Katılanlardan tanıyıp bildiğim yada kıyafetini beğendiğim ünlüleri sizler için seçtim vee bu yazıyı hazırladım. Hadi bakalım mı kimler varmış???



 Heidi Klum, nerdeyse her kırmızı halıda olduğu gibi yine Atalier Versace markasının koleksiyonundan mavi-beyaz renkli, cut-out mini bir elbise seçmiş. Önden çok belli olmasada sırtındaki cut-out kesimleri belirgin ve hoşuma gitti. Buarada Boo'da resmen ödül töreninin maskotu olmuş...




 Sarah Hyland'ın kırmızı halıda giydiği pudra rengi yüksek bel mini eteği ve bomber ceketi Tommy Hilfiger'ın ilkbahar 2016 koleksiyonundandı. Bu takımın altına giydiği ayakkabılarıysa Jimmy Choo markasına aitti. Fazla spor kaldığını düşünüyorum...




 Zendaya'nın üzerinde gördüğümüz bu desenli, kadınsı elbise Ulyana Sergeenko'nun Sonbahar 2015 koleksiyonuna aitmiş. Ayakkabı seçimiyse Charlotte Olympia'nın 'Precious' modelinden yana olmuş. Kırmızı halı için inanılmaz güzel bir elbise seçmemiş mi???




Meghan Trainer  -  Peyton List  -  Isabella Moner

Görseller Google'dan Alıntıdır.

***

Meghan Trainer dışındaki iki kişiyide ilk kez gördüm. Kıyafetleri fena değil diye sizede göstermek istedim. Bu kırmızı halıda eennn çok Zendaya'nın yaşına fazla olsada giydiği Ulyana Sergeenko elbiseye bayıldım! Siz kimleri beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...



You May Also Like

2 Yorum

  1. hayır heidi klum'un kids choise de ne işi var diye düşünüyorum şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha bende aynı şeyi düşünüyordumda sanırım ödülü takdim etsin diye çağırmışlar :D

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡