Dergi Kapakları: Mart 2016

by - 01:30

 Merhaba!

Yeni bir ayın dergi kapakları yazısında buluştuk. Bu ay çok geciken bir yazı oldu farkındayım. Geçen ay sonunda yine blogdaki yazılarımın çalındığını ve bir site açıp orada tamamen onları yayınladıklarını yakalamamla sinirlerimin altüst olması bir olduğundan bu ay çok fazla içerik giremedim. Bu şekilde olaylar beni hem (kendi blogumda dahil) tüm bloglardan soğutuyor hemde içeriklerim çalınır korkusuyla yazı yazmamı engelliyor. Sizinde başınıza geliyor mu? Buarada Vogue'un kapağında bu ay Adele vardı. Başlangıcıda onun yüzünün pürüzsüz güzelliğiyle yapmak istedim...



 Gigi Hadid  -  Kim Kardashian  -  Dakota johnson





Bu kadının resmen hastasıyız! Her yaptığı işte başarılı olan ve sürekli takip ettirme özelliğine sahip olan kişiler kategorisinde yer aldığından karşısında saygıyla eğiliyoruz. Olivia Palermo bu ay Fashion dergisinin kapağındaydı...



 Kate Hudson eennn beğendiğim oyunculardandır o yüzden onun olduğu her dergi kapağı yazılarımda yer alır. Bu ay Self dergisinin kapağında yer aldı. Kendiside giriştiği işlerde sıkça başarı elde edenlerdendir...



 Nicole Kidman  -  Shailene Woodley  -  Jessica Alba




Kylie Jenner  -  Burçin Terzioğlu  -  Elçin Sangu  -  Aslı Enver  -  Özge Özpirinçci

Görseller Google'dan Alıntıdır.

***

Bu ay benim dikkatimi çeken dergilerin kapakları bu şekildeydi. İçlerinden en çok Olivia Palermo ve Kate Hudson'ın yer aldığı kapakları beğendim! Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Siz hangilerini beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin görüşlerinizide duymak isterim...



You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡