Dergi Kapakları: Şubat 2016

by - 01:30

 Merhaba!

Yeni bir ay, yeni bir yazı ile karşınızdayım. Bu ay dergi kapakları baya hareketliymiş. İçlerinden baya beğendiklerim var. Bu ayın başlangıcını tatlış oyuncu Chole Grace Moretz'le yapalım istedim. Çok şirin bir kız çocuğundan güzel bir genç kıza gözümüzün önünde dönüşmesine sizde hayret ediyor musunuz? Ayrıca oyunculuğunuda çok beğeniyorum, söylemeden geçmek istemedim...


Kate Hudson  -  Kate Upton



Hilary Duff 

Şu sıralar en sevdiğim ve eennnn eğlenerek izlediğim hatta dizi tavsiyesi yazısını bile yazdığım dizi Younger ile revaçta olan şarkıcı-oyuncu Hilary Duff'ın küçüklüğümüzden beri hayranıyız, değil mi???



Kylie Jenner 



 Jennifer Lawrence


 Ellie Goulding  -  Olivia Wilde  -  Taylor Swift


Dakota Johnson

Yeni filmi ''How to be single''ı izlemeyi merakla bekliyorum. Buarada sanırım Karanlığın Elli Tonu filmininde çekimleri başlamak üzere çünkü her geçen gün yeni karakterleri canlandıracak olan oyuncular açıklanıyor...



Merve Boluğur  -  Cate Blanchett  -  Sinem Kobal  -  Nesrin Cavadzade  -  Hande Doğandemir


İşte bu ayki dergi kapaklarından ilgimi çekenler bu şekildeydi. İçlerinden en çok Kate Hudson'ın, Dakota Johnson'ın ve Sinem Kobal'ın yer aldığı kapakları beğendim. Tabii aslında hepsini beğenmiştim ama en çok onlardı. Siz bu ayki kapakları nasıl buldunuz? Siz içlerinden en çok hangilerini beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...

Görseller Google'dan Alıntıdır.



You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡