Chrissy Teigen'ın Hamile Stili

by - 01:30

 Merhaba!

Uzun zamandır aslında Stil İkoncanı bölümünde Chrissy Teigen'ın stilini incelemek istiyordum fakat hamile kalınca o isteğimi rafa kaldırdım ve Hamile Stili'yle karşınızdayım. Güzel sesli ve güzel şarkıların adamı John Legend'ın birtanecik eşi, ünlü model Chrissy Teigentanımayan kalmamıştır diye düşünüyorum. Kim Kardashian'la sıkı arkadaş olan Chrissy'nin hamile stili dolayısıyla onunla karşılaştırılıyor çünkü nerdeyse aynı şekilde giyiniyor. Daha fazla detaya inmeden sizinde görmeniz için yazıya başlıyorum...





 Chrissy Teigen, görüldüğü gibi günlük hayatında genelde dar yada salaş elbiseler giyip üzerinede trençkot gibi ince uzun hırkalar, ceketler vs. giyiyormuş. Topuklu ayakkabılar sanırım vazgeçilmezi haline gelmiş. Ben normalde zor giyiyorum o hamile haliyle nasıl giyiyor anlayamıyorum. Onun dışında bolca deri ceket kombinleri yapıyormuş. Tabii uzun paltolarla rahat, spor kombinler yaptığı gibi klasik kombinlerde yapıyormuş...



 Havaalanı stiliyse gördüğünüz gibi günlük hayatından pekte farklı değilmiş. Uçarken bile topuklu ayakkabılarını kullanması ne kadar doğru bilemiyorum. Hamilelerin çok uzun süre topuklu kullanmasını uzmanlar pek uygun görmüyor diye biliyorum, yanılıyor muyum?



 Kırmızı Halı Stiliyse genelde siyahlardan oluşuyor. Göbüşünü bazen saklıyor bazense ortaya çıkarıyor ama herhalükarda çok güzel görünüyor! Değişik modelli siyah elbiseleri bulması pek zor olmasa gerek...









Chrissy Teigen'ın hamile stili işte bu şekildeydi. Kim Kardashian'dan giyim konusunda oldukça fazla tüyo mu alıyor yoksa etkileniyor mu bilemiyorum ama tıpkısının aynısı gibi giyindiği apaçık ortada! İsterseniz Kim Kardashian'ın Hamile Stili ve Kim Kardashian'ın Hamile Stili (2. Çocuk) yazılarımıda okuyarak karşılaştırmasını yapabilirsiniz. Buarada Chrissy hamileykende bence gayet güzel giyiniyor. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizin görüşlerinizide öğrenmeyi çok isterim...



You May Also Like

4 Yorum

  1. çok hoş biraz kim kardashiana benzettim stilini ama o uzun kot gömlek/ceket ve nude trench'e bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa dimi bende giyim tarzını Kim'e benzettim. Evet evet çok hoş görünüyor :)

      Sil
  2. Ben de benzettim ama oldukça hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡