Kırmızı Halı: Golden Globes Awards 2016

by - 01:30

 Merhaba!

Geçtiğimiz günlerde 73.sü düzenlenen Golden Globes Awards yani Altın Küre Ödül töreni kırmızı halısına geçen sene pek değinmeden after party kırmızı halısını yazmıştım fakat bu sene baya hoşuma giden kıyafetler olduğundan önce kırmızı halıyla başlamak istedim. İlerleyen günlerde belki after partyide yazabilirim. Hazırsak başlayalım...


 Kirsten Dunst, siyah üzerine oturan bol göğüs dekolteli Valentino elbisesi ve Fred Leighton takılarıyla şık ve güzel görünüyor. Fazla risksiz gibi görünsede o dekolte cesaret ister...


Rosie Huntington Whiteley, simli gibi görünen ışıltılı hava verilen altın rengi askılı uzun Atalier Versace elbisesiyle tıpkı kendisi gibi görünmüyor mu? Çok doğal ve fresh bir havası var değil mi?


Amy Adams, turuncumsu kırmızımsı arası bir rengi olan sade vücuda oturan bel kısmı payet işlemeli Atalier Versace elbisesiyle ve Jimmy Choo ayakkabılarıyla gecede resmen parlamış...



Emilia Clarke, geçmişten 1950'lerden falan günümüze gelmiş gibi görünen JLo'nunki gibi pelerinimsi üst kısmıyla değişik hava katılan Valentino elbisesiyle tüm fazlalıklarını kapatmış. İnanılmaz güzel buldum bu hallerini...


 Jennifer Lopez'in giydiği resmen civciv sarısı olan üstü pelerinimsi havada olan uzun, geniş kuyruğu olan Giambattista Valli Couture elbiseyi sevip sevmediğime karar veremezken Jimmy Choo ayakkabılarına bayıldım!

Lily James'in elbisesine bittim! Elbisenin çok özelliği olmamasına rağmen sadeliğin verdiği ihtişama ve güzelliğine, modelinin farklılığına resmen bayıldım. Tebrikler Marchesa!!!



 Jennifer Lawrence, her zamanki gibi Christian Dior imzalı bir elbiseyle kırmızı halıda boy gösterdi. Buarada üzerindeki en önemli parça olan elmas kolyesi Chopard markaymış...

Amber Heard, beyaz-kırmızı tül karışımı yakası çiçek desenli Gucci elbisesiyle beğenip beğenmeme arasında kaldığım görünümlerden oldu...

Olivia Wilde, uzun ve derin göğüs dekolteli tamamen payetli bordo Michael Kors elbisesiyle çok şık ve elegan görünüyor. Yalnız göz makyajı biraz daha hafif olsa çok daha güzel görünebilirmiş...



Olivia Palermo (Delpozo)  -  Jenna Dewan Tatum (Zuhair Murad)  -  Kate Hudson (Michael Kors Collection)



 Kate Winslet, klasik modelli denebilecek kadar gözümüzün alıştığı modelli gece mavisi Ralph Lauren elbisesiyle kendini risksiz şıklık garantisine almış. Keşke elbise biraz daha kıvrımlı olsaymışta beli kalas gibi kalın görünmeseymiş demeden geçemedim...


Katy Perry, yerçekimine karşı koyamayan göğüs dekoltesiyle, göbüşünün kabarıklık yarattığı pembe Prada elbisesiyle benim için tam bir hayal kırıklığı oldu


Lady Gaga, yine değişik ve kendine has olan tarzıyla şimdide Marilyn Monroe gibi giyinip kırmızı halıda boy gösterdi. Üzerindeki siyah elbise ise Atalier Versace imzalı...



Maggie Gyllenhaal - Cate Blanchett - Julianne Moore - Regina King - Rooney Mara

Gecenin kara lekeleri olarak gördüklerimden sadece birkaçına yer vermek istedim. Bazısı abartının kurbanı olurken bazısı sadeliğin asilliğinde yüceliyor. Bu arkadaşlar benim gözümde çok fazlaya kaçanlardan...

***

Altın küre ödül töreninde benim gözüme çarpanlar bu şekildeydi. Aslında daha çok kişiyi size göstermek isterdim fakat bir süre sonra yazının sıkıcılığa kapılmasını istemediğimden bu kadarı yeterli diye düşündüm. Emilia Clarke ve Olivia Wilde'ın kıyafetlerini çok sevdim ama Lily James'inkine bayıldım! Siz bu seneki Golden Globes kırmızı halısı hakkında ne düşünüyorsunuz? İçlerinden en çok kimleri beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...


Kaynak:HarpersBazaar.com


You May Also Like

2 Yorum

  1. kATTY pERRY vasat olmuş diğerlerini beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benide büyük hayal kırıklığına uğrattı :(

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡