Modası Geldi: Lace-up Babetler / Lace-up Ballerinas

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Bu yaza damgasını vuran parçalardan biri bugünkü konuğumuz olacak. Lace-up babetler yani bağcıklı yada ipli diyebileceğimiz bu babetler ilkbahar ve yaz aylarında oldukça çok kullanılır oldu. Çoğu modelin ayakta duruşunu beğensemde bazı modeller varki insana içinden 'şunu alın atın gözümün önünden' dedirtiyor. Bu tarz ürünlerde kalite ve göze hitap etmek oldukça önemli çünkü taklitleri yapılırken herşeyi hesaba katmıyorlar ve yapmış olmak için yapıyorlar. Neyse biz konumuza geri dönelim ve birazcık bu babetlerden konuşalım...




 Lace-up babetleri acayip çok beğenmeme rağmen onlardan tamamen uzak duruyorum. Eğer sizde benim gibi fazla uzun boylu değilseniz yada bacak boyunuz kısa ise buraya odaklanın çünkü nedenini hemen açıklıyorum. Bu tarz bilekte bağcıklar bacak boyunu kestiğinden bacaklarınız olduğundan kısa görünecektir dolayısıyla yerden bitme gibi görünmek istemiyorsanız sizde benim gibi onlarla uzaktan sevdalaşın. İnanmayan varsa 3. fotoğrafa odaklansın. Belki iplerini o kadar yukardan bağlamazsınız ama sonuç olarak kısa görünecektir...




Kombinlenmesi kolay olan parçalardan biriymiş. Kıyafetiniz ister klasik olsun ister spor olsun bir lace-up babet kurtarıcınız olabilecek nitelikte. Yazın en çok kısa kot şortlarla yada kısa eteklerle kullanıldığı kombinleri beğeniyorum. Tabii bilekte jeanlerlede çok şirin oluyormuş...


Lace-up babetleri kendim kullanamasamda size fikir vermesi için yazmak istedim. Umarım işinize yarar bilgiler verebilmişimdir. Keşke bende kullanabilseydim. :(  Siz ne düşünüyorsunuz bu babetler hakkında? Siz nasıl buldunuz? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...


Görseller Google'dan Alıntıdır.



You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡