Yükselen Trendlerden: Piercing

by - 01:30

Rodarte  Spring/Summer 2015

Merhabalaarrr!

Gün geçmeye görsünki yeni bir akım, yeni bir trend çıkmadan durmuyor. Son zamanların çılgınlığı olan ve olmayada devam edeceği apaçık ortada olan eskilerden günümüze dönen Piercinglerden bahsedeceğiz. Bazı bölgelerde olanlar hoşuma gitsede aşırıya kaçanları midemi altüst ediyor. Bu sene ünlü moda markalarının önderliğinde yükselen bu trendi hangi markalar nasıl günümüze kadar taşımışlar hadi gelin beraber bakalım mı???



2015- 2014 - 2012

Givenchy



2015

Lanvin - Rodarte



2013

Manish Arora - Maison Martin Margiela - Versace



2012

 Inban Spector - Chanel - Jean Paul Gaultier


***


Her ne kadar kaşda, dudak kenarında, kulakta beğensemde kendime yaptıramıyorum. Lisedeyken dudağımın kenarına yaptırmayı çok istemiştim ama hızmam iltihaplandığında tüm hevesim kaçtı ve bir daha ne hızma yaptırdım ne de piercing! Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Sizde seviyor musunuz? Piercing kullanıyor musunuz? Sizin fikirlerinizide duymayı çok isterim...






You May Also Like

8 Yorum

  1. piercing yakışana gerçekten yakışıyor. ama sanırım ben kendimde beğenemiyorum. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hızma dışında bişey kullanmamış biri olarak bana yakışır mı bende bilmiyorum. :)

      Sil
  2. Ben kapanan kulak deliklerimi bile yeniden açtırmaya üşeniyorum, piercing benden çoooook uzak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o zaman ben yine iyiyim ya kulağımda 3 delik var :)
      Bence küpe kullan ya deldir kulaklarını tatlım. :))

      Sil
  3. Gençliğimizin trendleri geri mi dönüyor nedir. ben de zamanında dudağımın alt kısmını deldirmeyi çok istemiştim ama evlatlıktan reddedilme korkusundan dolayı yaptırmamıştım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe bende aynen çok istemiştim ama hem annem karşı çıkmıştı hemde iltihap kapar diye korkup yaptıramamıştım :))

      Sil
  4. Ben piercing hastasıyım. Kulağımda ve burnumda kullanıyorum ve yaptırmayı istediğim yerler de var bitmiyor... Ama bazıları cidden hoş değil, insanlar kendilerine yakıştırıyorsa kullansınlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle bazılarına yakışmasada kullanıyorlar.
      Sana yakışıyor orası ayrı tatlımcım. Sen istediğin kadar kullan :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡