Kırmızı Halı: MTV Movie Awards 2015

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

12 Nisan 2015'de Los Angeles'daki Nokia Theatre'da gerçekleşen MTV Movie Awards (MTV Film Ödülleri)'ün kırmızı halısına biraz bakalım istedim. Bu seferki Kırmızı Halı yazımızı Beğendiklerim, Kararsız kaldıklarım ve Nefret ettiklerim olmak üzere 3 bölüme ayırdım. Ayrıca çok kişiyede yer vermek istemedim çünkü geneli kötüydü resmen aralarından cımbızla seçtim. Hadi bakalım başlayalım mı???



 Nefret Ettiklerim:

Scarlett Johansson, sen naptın ya? O nasıl saç öyle? O nasıl bir tulum öyle? Uzun kollu, pembe Zuhair Murad tulumuyla ve saçlarıyla 30 yaşında olmasına rağmen kendisini resmen 60 küsür yaşındaki Jane Fonda'yla yarışır hale getirmiş ki o her haliyle Scarlettsolda bırakır. Nerde o yılın en seksi kadını seçilen Scarlett?


Emily Ratajkowski, adını ilk defa duyuyorum. Fausto Puglisi'nin Fall 2015 koleksiyonundan olan bu yeşil, tek göğüsü işlemeli elbisesinden resmen nefret ettim. Rengin cırtlığını mı yoksa o uyumsuz işlemelerini mi anlatayım neyi anlatayım bilemedim...

Willow Shields, sizce 14 yaşındaki bir kız gibi mi yoksa 30 yaşındaki bir kadın gibi mi görünüyor? Mavi-beyaz işlemeli, asimetrik kesimli Bibhu Mohapatra imzalı bu elbise yaşına gitmemiş ve hiçte beğenmedim...



Kararsız Kaldıklarım:

Shailene Woodley - Bella Thorne - Victoria Justice - Kate Mara - Hailee Steinfeld



Beğendiklerim:

Jennifer Lopez, başımıza taş yağdıracak! Sanırım uzun zamandır bu kadar istikrarlı bir güzel giyinme rekoru kırmamıştı. İnanamayabilirsiniz fakat siyah blazer ve mini eteği Versus Versace imzalıymış! Bir defilede mankenin üzerindeki haline bide JLo'nun üzerindeki haline bakın ve gözlerinize inanamayın. Kadın resmen kombinin çıtasını yükseltmiş...


Cara Delevigne'ın bu şipşirin halleri nadir değil mi? Mürdüm rengi, boğazlı, uzun kollu, dantel-şifon karışık olan mini Reem Acra elbisesine ve kombinine bayıldım! O bilekten bağlı, bantlı topukluları biz giysek bacak boyundan kestiğinden rezil gibi görünürdük fakat kızda bir bacak varki kesilse bile benimkinden uzun görünüyor. :)


Sofia Vergara, kadın nerdeyse ne giyse cuk diye oturuyor ve yakışıyor. Cut-out kesimli, saks mavisi Noam Hanoch imzalı kıyafetin açıkta kalan yerlerine danteli kendisi mi ekledi yoksa modeli mi öyleydi bilmiyorum fakat fikre bayıldım! Daha bir merak uyandırıcı ve seksi durmuyor mu? 


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***


Bu seneki MTV Film Ödülleri'nin kırmızı halısında benim gözüme çarpanlar işte bu şekildeydi. Ödül alanlarıyla, dedikodularıyla, ödül alamayanların üzüntüleriyle derken bu geceyide geride bıraktık. Siz ne düşünüyorsunuz kırmızı halı hakkında? Siz en çok kimleri beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin fikirlerinizide mutlaka duymak isterim...




You May Also Like

4 Yorum

  1. Victoria Justice çok hoş olmuş bence :) Sofia Vergara da güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya V.Justice benimde hoşuma gitti. Yaşınada uygun ve çıtı pıtı görünüyor. :)

      Sil
  2. Merhaba canım :) Scarletciğimi bu kadar yerden yura vurma ama Gizemcim, çok kötü giyinmiş ama kadın güzel dimi :p :p
    Jennifer lopez cidden tarih yazacak bu halini bende çok beğendim.

    Yine çok tatlı bir post olmuş, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tatlım :)
      Yaa normalde Scarlett'ı bende çok beğeniyorum. Acayip güzel bir kadın ama bu haliyle berbat yani :D
      Çok teşekkür ederim canım <3 :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡