Aliexpress Alışverişim #2

by - 01:30

 Merhabalaarrr!

Aliexpress'den ikinci alışverişim değil fakat diğerlerini bloga girmediğim için böyle oldu. Sanırım bununla 10'u geçik sayıda sipariş vermişimdir. Genelde ufak şeyler sipariş ediyorum ve fiyatı çok yüksek tutmamaya dikkat ediyorum eğer yüksek olursada paketin üzerine düşük fiyat yazmalarını rica ediyorum. Aynı değilde farklı farklı satıcılardan yani alacağım ürüne göre alışveriş yapıyorum. Satıcıları seçerkende en yüksek puanlı ve geri dönüşlü olanlara dikkat ediyorum. Bu alışverişte aslında tek parça değil iki farklı alışverişi birlikte göstereceğim...




Sevgiliciğime sürpriz yapmak amacıyla ona bir selfie çubuğu aldım. Şimdilerde kendimede almadığım için pişmanım. Buarada tabiki kendimede alacağım ama doların düşmesini bekliyorum :)

  • Satıcıya 2 telefon kabı ve 1 selfie çubuğu için ödeme yaptım fakat paketin içinden 1 kap ve 1 selfie çubuğu çıktı. Satıcıya mesaj atıp durumu anlattım ve eleman hatası olduğunu hemen geri ödeme yapmak istediğini söyledi. Buarada bende gelmeyen kap için tek yıldız verip, gelmediği açıklamasını yaptım ve satıcı sürekli benden onu düzeltmemi istedi. Daha sonra Paypal hesabıma ödemeyi yaptı fakat paypal paranın belli bir kısmını kesmiş. Bende bunu hesaplayıp parayı bana öyle yollaması gerektiğini çünkü onu kesmelerinin benim sorum olmadığını, ben gelmeyen kap için tam ödeme yaptığımı ve bu yüzden yıldızı düzeltmeyeceğimi söyledim. O da bana siz ürün aldığınızda bende vergi ödüyorum öyle düşünün, lütfen düzeltin yıldızı diye açıklama yaptı! Tabii ki düzeltmedim. Sonuç olarak o vergi öderken bende ödüyorum. Ayrıca bana gelmeyen bir ürüne 5 yıldızda veremezdim. İlk kez bir satıcıyla böyle bir sorun yaşadım. Çubuğa gelecek olursakta biz sevdik

  • Kaba gelecek olursam; Sert plastikten ve şimdiye kadar bir sorun yaşamadım. Üzerindeki sadeliği, çiçeği kısacası görünüşünü sevdim. Yaklaşık 2 haftadırda kullanıyorum, memnunum...




  • Bu icatta su geçirmez kap diye sırf meraktan alındı. Kendime böyle toz pembesini, sevgiliciğimede beyazını aldım. Telefonu içine koyduğunuzda tam oturuyor ve öndeki jelimsi yerden komutları rahat verebiliyorsunuz. Suyun altında denedin mi derseniz? Daha denemedim. Ama sevgilim içinde iphone benzeri kağıtla denemiş ve su geçirmemiş. Şimdilik ikimizde cesaret edip suyun altında telefonla deneyemedik belki ilerleyen günlerde deneriz...


***


Şimdilik alışveriş yazıma burada son veriyorum. Beklediğim başka paketlerim var. Elime ulaştığında onlarında yazısını paylaşmayı planlıyorum. Ülkemizde bu tür ürünler gereksiz pahalı olduğundan mecburen yurtdışına yöneliyoruz. Buarada siz bu alışverişim hakkında ne düşünüyorsunuz? İçlerinden sizinde kullandıklarınız var mı? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...





You May Also Like

16 Yorum

  1. Aliexpress deki bazi saticilar gercekten sorun cikariyor urunler kaliteli ama saticiyla yuzgoz olmak zor iş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü farklı satıcıdan alışveriş yaptım ve ilk defa biriyle sorun yaşadım. Gerçekten dediğin gibi zor işmiş ama bence yıldızı düzeltmeyerek ona hakettiğini verdim hihi :)

      Sil
  2. O satıcıya sinir oldum ya umarım bir daha böylesiyle karşılaşmazsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aay umarım hiçbirimiz karşılaşmayız canım. Yani Aliexpressden ilk defa alışveriş yapıyor olsam, bilmesem resmen adam beni yurtdışından alışverişten soğutacaktı. :/

      Sil
  3. Hiç alışveriş yapmadım Aliexpress'ten daha önce ama şu selfie çubukları için ilk alışverişimi yapabilirim, Instagram'daki satıcılar çok pahalıya satıyor hiç içimden gelmiyor onlardan almak. Yalnız siteye girince ordan oraya savruluyorum kendimi kaybedip bir dünya alışveriş yapmaktan korkuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagramda hiç karşıma çıkmadı selfie çubuğu satanlar ama eminim dediğin gibidir çünkü diğer ürünleri biliyoruz yani o yüzden kesinlikle Aliexpressden al derim.
      Aah sen ne diyorsun, bende sepetimi doldurup 'gümrükte takılmasın, bunuda almasan olur, fazlasına gerek yok' vs diyerek nasıl boşaltıyorum bir bilsen. :)

      Sil
  4. Ben de bir alışverişimde aldığım ürünün kırık ve fotoğraftakinden kalitesiz olduğunu görüp satıcıyla bağlantıya geçmiştim. Satıcı sorunsuz ödeme yaptı, benden olumlu puan istedi ama . Ben de parayı hesabımda görür görmez yapacağımı söyledim. Neyseki sorun çıkmamıştı.Alışverişi de sanal kartla yapmıştım, kesinti de olmadı ödemede. Paypal neden kesinti yapıyor ki sonuçta bu senin hatan değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin satıcı en doğrusunu yapmış canımda o yıldız isteme olayı saçma geliyor. :/
      Ben ödemeyi kredi kartımla yapmıştım o bana paypaldan geri ödeme yapmak istedi. Valla bende anlamadım yani ondan kesmesi gereken havale ücretini benden kesmiş. Aslında çok büyük bir parada değil ama olsun sonuçta bunlar bir inceliktir, müşteriye saygıdır ve o satıcı benim için sınıfta kaldı.

      Sil
    2. Az ya da çok, bizlerde kolay para kazanmıyoruz ki. Aslında satıcının adını da yazsaydın ya bilmeden alışveriş yapmayalım.

      Sil
    3. Aynen canımcım doğru söylüyorsun. Yaa yazmayı düşündüm fakat reklamı olacak diye vazgeçtim. Biliyorsun reklamın iyisi kötüsü olmaz derler ya ondan yazmadım :D

      Sil
  5. güle güle kullan <3

    bende yeni bloguma beklerim;

    http://buseilehayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^
      En kısa sürede bakacağım. :)

      Sil
  6. Aliexpress'ten ben de alışveriş yapmak istiyorum ne zamandır. Ama bu tarz olaylar yüzünden çekiniyorum işte bir de gelen ürünün resimdekilerle alakası olmadığını söylüyorlar. Erteledikçe erteliyorum ben de. Bu arada çiçekli telefon kabı çok hoş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap tabii :) Şuana kadar yaptığım her alışverişte gördüğüm ürünler geldi ve hepside kaliteliydi canım. Satıcının en yüksek puanlısı ve geridönüşlüsünden almaya dikkat etmen yeterli olacaktır. Bu hafta içinde başka bir paketim gelecek onda daha detaylı açıklama yaparım. :)

      Sil
  7. Gayet başarılı alışverişler olmuş dvamında sorunsuz bir alışveriş dilerim

    aliexpress.com dan nasıl alışveriş yapabilirim diyorsanız tavsiye edebilirim...

    http://isekonomiyasam.blogspot.com.tr/2015/01/yurt-disindan-posta-ile-urun-siparis.html

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡