Diane von Furstenberg: Paris Hilton & Jamie Chung & Brie Larson

by - 01:30

 Merhaba canlar!

Sizin için bu sefer üçlü karşılaştırma yazısı hazırladım. Elbise şahane! Hazır 3 farklı tarza sahip kadında bu elbiseyi giymişken bir bakalım istedim. Elbise Diane von Furstenberg'in Fall 2014 koleksiyonundan bir parça ve fiyatıda 1050 Euro civarındaymış. Derin göğüs ve bacak dekoltesi, şifon, siyah üzeri altın yıldız desenleri olan bu elbiseyi bakalım 3 farklı tarzı olan 3 farklı kadın nasıl kombinlemiş???




 Paris Nicky Hilton kardeşler yavaştan olaysızlığa geçiş mi yaptılar bana mı öyle geliyor? Neyse Paris Hilton'cığım bu güzelim elbiseyi Barnes & Noble'daki imza gününe katılırken giymiş. Valla vücut güzel, fizik yerinde olunca yakışmayacak şey olacağını sanmıyorum nitekim bu avantajlarıylada elbiseyi kendine yakıştırmayı başarmış. Kim Kardashian için ne hissediyorsam Paris Hilton içinde hemen hemen aynı şeyleri hissediyorum ama Kim anne olduktan sonra onun için bir tık daha iyimser oldum...



 Jamie Chung elbiseyi giyenler içinde en beğendiğim isim oldu. Big Hero filminin LA prömiyerinde bu elbiseyi giymeyi tercih etmiş. Altınaysa Stuart Weitzman'ın Nudist topuklularından birini giymeyi uygun görmüş. Valla ombreli saçlarıyla, hafif makyajıyla acayip hoşuma gitti. Tabi o 'ay dur bacağımı şöylede gösteriyim' havalarını hiç beğenmedim o ayrı konu...



Sıra geldi elbiseyi giyenlerden en beğenmediğim kişiye yani Brie Larson'a. Kadının duruşundan mı kaynaklanıyor nedir bilemiyorum ama hiç yakışmamış! Brie Larson bu elbiseyi CDFA Fashion Awards'e katılırken giymiş. Elinede ek olarak DVF 'Evil eye' shoulder bag yani küçük omuza takılan çantalardan almış olmasına rağmen cııkkkss beğenmedim. Buarada bizdeki nazar boncuğu neyse onlarda da evil eye o. Son zamanlarda da çok moda olduğundan gözünüz üzerinde olsun...


Görseller Google'dan Alıntıdır.

***


Elbisenin modelide üzerindeki desenide çok hoşuma gitti. Tabi bu tarz parçalar herkese yakışmaz. Nitekim bence Brie Larson'ın başına gelende buydu. Söylediğim gibi içlerinden en çok Jamie Chung'ın görünüşünü beğendim ama Paris'inde hakkını yiyemem! Siz ne düşünüyorsunuz elbise hakkında? Siz en çok hangisini beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin görüşlerinizide mutlaka duymak isterim...






You May Also Like

4 Yorum

  1. Elbise kendini en güzel Jamie Chung da belli etmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende aynı senin gibi düşünüyorum. Elbiseye ayrı bir hava katmış. :)

      Sil
  2. elbise çok hoş gerçekten bende çok beğendim canım :)

    YanıtlaSil
  3. Dimi canım? Bende çok beğendim. :)

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡