Cosmetica Alışverişim

by - 01:30

 Merhabalar!

Uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü alamadığım ürünleri hazır almışken bide yazısını yazıyım dedim. Aslında sadece bir ürün almaya gitmiştim fakat aldıklarım birbiriyle alakalı ve ihtiyaç olduğundan daha fazlası alındı. Malesef ki burada Gratis, Watsons falan yok mecburen bizde onların yerini Cosmetica'yla doldurmaya çalışıyoruz. Eee lafı daha uzatmadan aldıklarıma geçelim...






Sally Hansen Instant Cuticle Remover (Tırnak Eti Çıkarıcı):O kadar uzun zamandır ''alsam mı, almasam mı'' diye düşünüyordumki bugün en sonunda bu düşüncelere son vererek gidip aldım! Ben manikür yapmıyorum sadece tırnak etlerimi ittiriyorum ve bu işimi dahada kolaylaştırcak gibime geldiğinden kısacası meraktan alındı. Almaya gittiğim asıl üründe buydu.     Fiyatı:38.90 TL 


Golden Rose Oje (No:64):Siyaha çalan bordo oje almak istedim. Normal bordolarım var ama bunun gibi çok koyusu yoktu. Standda da en koyu bordo bu olduğundan aldım.   Fiyatı:1.90 TL


Trim Cuticle Remover / Pusher:Törpüm vardı ama katikül temizleyicisine ihtiyacım vardı. Standda en düzgün görünende bu set olduğundan aldım. Daha önce bu markayı hiç kullanmadım umarım iyidir.    Fiyatı:6.20 TL


Gliss Ultimate Color Şampuan:İşte en aklımda olmayan üründe buydu. 20TL ve üzeri alışveriş yapınca 6 TL'ye düşüyormuş yani indirimde olduğundan ve annem çok sevdiği için alındı.   Fiyatı:6 TL 


***


İşte benim minicik olan Cosmetica alışverişim bu şekildeydi. Sizin bu ürünlerden kullandıklarınız var mı? Memnun kaldıklarınız yada memnun kalmadıklarınız var mı? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...



You May Also Like

6 Yorum

  1. Keyifle kullan canım hepsini,umarım hepsi memnun kaldığın ürünler olur :) Benim dikkatimi o ellerinin güzelliği de çekti yalnız :* :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım umarım öyle olurlar. Yaa utandım valla çok sağol canımcım. :* :)

      Sil
  2. Sally Hansen'ın o ürünü konusunda bende gidip geliyorum alsam mı almasam mı verdiğim paraya değer mi diye. Denedikten sonra yorumlarını paylaşırsan sevinirim canım, güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyleydimde en sonunda gittim aldım bakalım memnun kalcam mı. Aslında kullananların çoğu memnun diye aldım ama bakalım. Teşekkürler, tamam tatlım paylaşırım. :)

      Sil
  3. Güle güle kullan. Cosmetica'yı ben de çok seviyorum. Hele ilk açılışında müthiş indirimli ürün satın almıştım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ilk açıldığında baya uygundu ürünlerin fiyatları ama şimdilerde biraz tuzlu oldu. Teşekkür ederim :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡