Mim #19 - Plaza Mimi

by - 01:30

Merhabalar!

Bitanecik Buralı Olmayanlar Lokali beni mimlemiş. Tekrarda teşekkür ederim. Hepsi birbirindenden farklı sorular var. Bu mimi Plaza Sesi hazırlamış o yüzden adıda Plaza Mimi'ymiş. Hadi ben soruları cevaplamaya geçiyorum...



1)Türkiye içinde bir yarışmaya katılman zorunlu olsa hangi yarışmaya katılırdın?
Şu sıralar ülkemizde yayınlanan dans yarışmaları yok ama ben onlardan birine katılmak isterdim.Hiç olmadı Kim Milyoner Olmak İster'e katılıp biraz soru bilip azcık para kazanırdım.  :)

2)Dünya kütüphanesindesin ve sadece bir tane okuma hakkın var.Sonra tüm kütüphane yanacak ve başka kitaplara ulaşman 5 yılı bulacak.Hangi kitabı kurtarırsın?
Aslında baya zor bir soru.Dante'nin İlahi Komedya'sı ve Mesnevi arasında gidip gelirdim.En sonunda ikisinide kurtarmaya çalışırdım.Henüz ikisinide okumadım ve okumayı çok istiyorum.  :)


3)Büyük ikramiye sana çıktı.Ne yaptın seeeeeeeeeeen!?
İlk önce kendime ufak bir araba alırdım.Sonra bide ev alırdım.Paranın geriye kalanınıda anneme verirdim zaten o en iyi şekilde değerlendirmesini bilir.


4)Sevgiline yaptığın en büyük jest nedir? Peki ya annene olan en büyük jest?
Anneme arada ufakta olsa değişik şeyler yaparım.Mesela bir anneler gününde 'Dünyanın en iyi annesi' diye plaket hazırlatmıştım ve Balıkesir'de olduğum için kargolamıştım.  :)

Sevgilimede zaman zaman ufak şeyler yaparımda şuan aklıma ilk gelen onun bir doğum gününde Almanya'daydım ve güzel bir pastalı tabak hazırlamıştım,latte yapmıştım.Masayı mumlarla süsleyip bir kağıda 'doğum günün kutlu olsun' yazıp onu elimde tutup masanın başında kendi fotoğrafımı çekip yollamıştım.  :)


5)Var say ki cennettesin.Cennettinde ne var? 3 şey söyle olduğu kesin olan.
Aay ne diyebileceğimi bilemedimki.


6)Sence en kötü hastalık ne? Ne olmaktan korkarsın!!!!
Hastalıkların ufağından büyüğüne hepsi korkutucudur.


7)Aşkın en temel hissettirdiği ne??
Sevgi. Tabi sonrasında sevildiğini hissetmek,mutluluk,kıskaçlık vs. gibi duygularda beraberinde geliyor.



Benim mimlediklerimse;



Kendinize iyi bakın...  :)




You May Also Like

2 Yorum

  1. memur zihniyetli olduğumuz için mi büyük ikramiye bize çıkmıyor acaba :))) ben de ev alırdım çünkü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmemki canım belki öyledir. Ama büyük hayaller kurup gerçekleştiremeyip daha mutsuz olmaktansa küçüğünü gerçekleştirmeyi tercih ederim.Sonuçta ilerde illa bir evim ve arabam olcak :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡