Dizi Tavsiyesi: New Worlds

by - 01:30

Merhabalaarrr!

Bu seferki tavsiyem aslında tam bir dizi sayılmaz. Yeni keşfettiğim bir mini diziden bahsedeceğim. Geçen gün yeni çıkan dizilere bir göz atayım diye siteye bakıyordum ve New Worlds'ün afişinde uzaktan resmen Jamie Dornan'ın suratını tanıdım tabi emin olamadım hemen oyunculara baktım ve oynadığını öğrendim. Ardındanda o oynadıysa iyidir diye izlemeye başladım. Zaten mini dizi olduğu için 4 bölümden oluşuyor. 2 günde 2'şer bölüm izleyerek 1. sezonunu bitirmiş oldum. Hoşuma gittiği içinde size bir tavsiye yazısı yazmak istedim...



Dizinin Konusu:Dizi 1860 yıllarının İngiltere'sini anlatıyor. Uzun yıllar tahttan inmeyen bir kral varmış. Ona suikast girişimi için cumhuriyetçiler bir belge çıkarmışlar ve 59 kişi imzalamış. Kral onları tek tek öldürtmüş en son bir kişi hayatta kalmış ve o kişiyi halk saklarken kralın adamları arıyor. Amerika kıtasında halk İngiliz sömürgeciliğinden kurtulmak istiyor ve çaba sarf ediyorlar...



Dizideki önemli karakterlerse;

Beth Fanshawe:Uuuf dizinin esas kızı ama sinir bozucuydu! Salak gibi birine aşıkken başkasıyla çocuk yapıyor. Asil bir İngilizken birden Kızılderili oluyor anlayacağınız kafası had saftada karışık biriydi.

Masca:Kızılderili ahalisinin başı ve Beth'in oğlunun babası ama ne yazıkki fazla yaşayamadı.

Abe Goffe:Diziyi sırf bu adam var diye izledim söylemiş miydim? Neyse kendisi yaşayan ve öldürülmek istenen tek Goffe olması nedeniyle baya yaşam mücadelesi veren tıpçımız oluyor. Beth'le birbirlerine aşıklar gibi ama değiller gibide.

Hope:Asi,savaşçı kasaba kızımız. Ned'le birbirlerine aşıklarda kavuşmaları baya zorlu oldu. Buarada kızın yüzü çok tanıdık geliyorsa ve çıkaramıyorsanız muhtemelen Muhteşem Yaratıklar filminden hatırlıyor olabilirsiniz.Kaç dakika kafa patlattım nerden hatırlıyorum diye. :)

Ned Hawkins:Hope'un yaşadığı kasabaya haber götürmek için giden koloni gibi şeyler kuran şirketin sahibinin oğlu. Sonradan patron oluyor.


Görseller Google'dan Alıntıdır.



Uzun sezonlu dizilere alışmış olmamdan dolayı dizideki hızlı gelişen olayları takip etmek için nerdeyse beynimi yakıyordum. Şaka bir yana mini dizi olduğundan olaylar çok hızlı ve üstün körü işlenmişti o yüzden biraz garipsedim. Onun dışında hiçbir şikayetim yoktu. Haa çok iyi bir diziydi diyemem ama geçmişte gerçekten yaşanmış olaylar olduğu söylendiğinden bilgi amaçlı izlenebilir zaten ortalama 50 dk. gibi bir süresi ve 4 bölümü var...


Jamie Dornan'ın oyunculuğu ve büründüğü farklı karakterleri beğendiğim için takip eder oldum. Bu dizisiniyse şans eseri buldum. Siz ne düşünüyorsunuz Jamie Dornan'ın oyunculuğu hakkında? Diziyi izleyenler var mı? Sizin fikirlerinizide duymak isterim...





You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡