Hangisi Orjinal Kimye?

by - 01:30

Merhabalaarrr!

Kim Kardashian'ı aslında sevmem ama takip etmedende duramam. Kanye West'in müziğini severim. Açıkçası Kanye sayesinde Kim çekilebilir biri haline geldiği içinde daha çok takip eder oldum. Hele ki kıyafet konusundaki değişimi inanılmaz oldu! Bu konuda Kanye'yi her zaman takdir ediyorum... 

Kimye dünya çapında bu kadar takip edilir ve dikkat çeker olunca yaratıcı beyinlerde mutlaka onlarla ilgili bişeyler üretiyorlar. Instagram'daki What Would Yeezus Wear hesabının sahibeleride o yaratıcı beyinlerden olmuş. Kimye'nin giydikleri kıyafetlerin benzerleriyle aynı pozları vererek 41 bin küsür takipçi elde etmişler. Azımsanamayacak olan bu başarıdan bende sizlere haberdar etmek istedim. Hadi gelinde o eğlenceli karelere birlikte bakalım...















Kaynak:Maria Claire

**


Bunlar benim seçtiklerimin bir kısmıydı. Instagram hesaplarında çok daha fazla bu tarz fotoğraflar bulabilirsiniz. Hatta Kimye'nin dışında North West'le olan bazı fotoğraflar bile mevcut. Valla ben çok eğlenceli ve yaratıcı buldum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Siz nasıl buldunuz? Sizde benim gibi Kimye'yi sevmeyen ama takip etmektende vazgeçemeyenlerden misiniz yoksa sevenlerden misiniz???







You May Also Like

6 Yorum

  1. İlginç postlarına ba-yı-lı-yo-rumm! Sayende bu hesabı keşfettim ve arada bakmaya özen gösteriyorum :) Kızlara da tebrikler, vallahi aklıma gelmei, gelmezdi ee bu zamanda yaratıcı olmak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaay resmen şımarttın beni ^_^ Çok teşekkür ederim tatlım.
      Valla bende ilk gördüğümde hem kızları hemde fikirlerini acayip kıskandım. Heralde kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi. :)

      Sil
  2. Aa ilk defa gördüm,çok ilginçmişş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem ilginç hemde güzel tatlım :) Ortaya çok değişik şeyler çıkmış valla takdir edilesi bir düşünce şu yaptıkları :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡