Grinin Elli Tonu - 2. Fragman

by - 21:00

Merhaba güzellikler!

Heyecan dorukta! Şaka gibi yaa ilk fragman 24 Temmuz'da yayınlanmış. Aradan o kadar zaman geçtikten sonra 14 Kasım'da 2. fragmanı yayınlayarak bizi tekrar heyecanlandırıyorlar. İlk fragmanı hatırlamak isteyenler tık tık. Geçen sefer Beyonce'un Crayz in Love şarkısını kullanmışlardı şimdiyse Haunted şarkısını kullanmışlar. Hadi gelin şimdi ikinci fragmanı izleyelim...







Edit:Türkçe Altyazılı 2.Fragman



2. fragman neredeyse 3 dk.'ya yakın sürüyor. Tabi bunda da ağzımıza bir parmak bal çalıp 13 Şubat 2015'i sabırsızlıkla beklememizi sağlamışlar. Film sanki iyi olacakmış ve hayal kırıklığı yaşatmayacakmış gibi düşünmeye başladım. Buarada tarihi tam olarak bilmiyorum ama filmin biletleri yakında satışa çıkacakmış. Tabii bu biletin satışa çıkma olayı ülkemizde de geçerli mi bilemiyorum. Türkçe altyazılı fragman çıktığında bu yazıya ekleyeceğim. Siz ne düşünüyorsunuz yeni fragman hakkında? Jamie Dornan tam bir Mr. Grey olmak için yaratılmamış mı? Sizin görüşlerinizi, fikirlerinizi hemeeennn öğrenmek istiyorum. Hadi tekrardan fragman dedikodusu yapalım mı???





You May Also Like

8 Yorum

  1. vizyona girdiği gün izlemeliyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende öyle yapmayı düşünüyorum :)

      Sil
  2. Iki Saat önce Bild gazetesinde seyretmistim,yine seyredilir ;)
    Jamie iyide,Ana hic ikna edici degil.Filmde Jamie kendini fazla göstermiyecekmis....öyle yaziyordu gecenlerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana konusunda haklısın. Jamie'nin performansına göre Dakota çok sönük kalıyor gibi görünüyor. :)
      Valla açıkcası filmi bende tüm dünyaki kızlar gibi Jamie Dornan için izlemeyi düşünüyorum eğer görünmeyecekse izlememizin bir anlamı yok. :D

      Sil
  3. Şu çocuğu Mr. Grey diye önümüze koydular ya fragmanlar falan çıktıkça bildiğin ağlamak istiyorum. Dostum ben çok yanlış gelmişim, yani hayallerimde öyle gelmişim. Matt adında bir eleman vardı adaylardan Grey için o çok iyidi ya. Gerçekten üzülüyorum. :( Neyse sakinim. :) Sebebi neydi ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matt Bomer'ın seçilmesini bende çok istemiştim ama sanırım gay olduğu için seçmediler. Haa tabiki herkes hayalinde çok farklı bir Mr. Grey yarattı ve herkesin hayaline göre birini bulamayacaklarından ortalama birini yani Jamie'yi seçmişler napalım elimizdekiyle yetineceğiz. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡