Dergi Kapakları: Eylül 2014

by - 01:30

 Merhaba güzeller!

Yine yeni yeniden bir başka dergi kapakları yazısıyla karşınızdayım. Bu ayki yazıma Elle için Chanel kızı olan Kristen Stewart'la başlamak istiyorum. Alacakaranlık film serisiyle adını duyuran bu kızın bu kadar ünlü olabileceği kimin aklına gelirdiki? Şahsen benim gelmezdi...



 Başımın tacı olan Blake Lively ile devam ediyorum. Bu ay 20. yılını kutlayan Maria Claire'in kapağında yer aldı. Onun oyunculuğunu ve giyinişini o kadar çok özlüyorum ki bazen Gossip Girl'e yeniden başlamayı bile düşünüyorum! 



Bu ay 20. yılını kutlayan bir başka dergide InStyle'mış. Kapağında ise sanırım nazar boncuğu niyetine yılların eskitemediği isim olan Julia Roberts'a yer vermişler. Tamam biraz yaşlandı kabul ama yinede hala hepimize taş çıkartacak cinsten...



 Bu kızın adını sakın ola unutmayın! Bence ilerde bir gün yeni Julia Roberts, Angelina Jolie vs. gibi ünlü ve imrenilen bir oyuncu olacak! Şimdilerin aranan oyuncularından olan Chole Grace Moretz bu ay Allure dergisinin kapağındaydı...



 Glamour'ların kapağında şarkıcı Rita Ora ve oyuncu Olivia Wilde vardı. Cosmopolitan'ların kapağındaysa iki güzel oyuncu Lucy Hale ve Megan Fox vardı...



Buğulu sesiyle ve vintage giyim tarzıyla hepimizi kendine hayran bırakan Lana Del Rey bu ay Fashion dergisinin kapağında yer aldı. Bu ay yazın bitmesi yüzünden hepimize Summertime Sadness şakısını armağan ediyorum...



ALL dergisinin kapağında ülkemizin gururu olan uluslararası moda ikonluğuna yükselen isim Ece Sükan, InStyle dergisinin kapağında oyuncu Sinem Kobal, Cosmopolitan'ın kapağında herbişeyimiz olan Olivia Palermo, Maria Claire'in kapağında oyuncu Yasemin Allen, Womens Health dergisinin kapağındaysa Elizabeth Banks vardı...



Görseller Google'dan Alıntıdır.


***


Bu ayki dergi kapaklarıda işte bu şekildeydi. Ben içlerinden en çok Blake Lively, Lana Del Rey ve Ece Sükan'ın yer aldığı kapakları beğendim. Siz hangi kapakları beğendiniz yada beğenmediniz? Siz ne düşünüyorsunuz bu ayki kapaklar hakkında? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)



You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡