DIY: Kimono Yapımı

by - 01:30

Merhaba güzellikler!

Bugün size annemle ortak çalışmamız olan bir diy çalışmasından bahsetmek istedim. Geçen seneden beri bir kimono rüzgarı esiyor hepimizin bildiği gibi. Bende uzun zamandır arıyordum ama istediğim gibi desenli bulamıyordum. Evde de bir sürü kumaş var. Hazır kumaşlar doluyken bişeyler yapmalı diye düşünüyordum ve aklıma kimono geldi. Hadi yapım aşamasının detaylarına geçelim;




1. Gerekli malzemelerimiz; Kumaş, iğne-iplik, makas ve kalıp çıkartmak için yarasa kollu tişört.

2. İstediğiniz ölçülere göre olan yarasa kollu tişörtü ölçüp kumaşı kesin.

3. İğne-iplikle kestiğiniz parçaları teğelleyin ve dikiş makinasıyla teğellediğiniz yerilerin üzerinden geçin. Böylece kimononuz hazır!



Bunu ilk kez yaptığımızdan biraz acemice oldu gibime geliyor. Kalıp olarak seçtiğim tişörtten dolayı boyu normal oldu ama ben bir dahakini biraz daha uzun istiyorum. Valla bizim en fazla 15-20 dakikamızı alan bir çalışma oldu. Yapımı acayip kolaydı. Umarım sizinde hoşunuza gider. Siz nasıl buldunuz kimonomu? Evde özellikle leopar desenli kumaş bulmamda kaderin bir cilvesi mi sizcede? Sizde yapmayı düşünüyor musunuz? Sizin fikirlerinizide öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

4 Yorum

  1. çok güzel olmuş,güle güle kullan canım bende uygun kumaş bulup deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşkkür ederim tatlım. Eminim yaptığında seninkide güzel olacaktır. :)

      Sil
  2. çok beğendim tatlım ne kadar pratik olmuşş..
    bende özendim <3<3<3 yapayım bari evde bir sürü kumaş varr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap tabiki canımcık. Hem çok pratik hemde çok hoş duruyor. Sanada çok yakışır, yaptığında hemen görmek isterim. <3 :))

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡