Stil ikoncanı: Naya Rivera

by - 01:30

Merhabalaarrr!

Bu seferki stil ikoncanı bölümünde yine Glee dizisinden tanıdığımız birini ağırlamak istedim. 12 Ocak 1987 doğumlu oyuncu-şarkıcı Naya Rivera'yı sizde benim gibi güzel buluyor musunuz bilmiyorum ama tüm dünyanın gözü üzerindeyken bizde bir giyim stiline bakalım istedim...


Naya Rivera günlük hayatında çok değişken giyim stiline sahipmiş. Bazı günler klasik giyinirken bazı günler gayet salaş ve rahat giyinebiliyor gördüğümüz gibi. Aslında hepimiz öyle değil miyiz? O gün uyandığımızda modumuz nasılsa günümüzüde öyle geçiriyoruz tabi ona görede giyinip hazırlanıyoruz...


Şu sıralar biraz aksatıyor olsamda 2,5-3 aydır düzenli spor yapmaya gayret ediyorum o yüzdende en çok takip ettiğim bölüm bu oluyor. (Dipnot: İnsan emeklerinin karşılığını aldıkça dahada hevesleniyormuş.) Spor yaparken en rahat olduğun giyinilen şeyler gerçekten çok ince eleyip sık dokunarak bulunuyor bunuda öğrendim o yüzden Naya'nın bu stilinin ne kadar rahat ve güzel olduğunu sizede göstermek istedim...


Naya Rivera'nın havaalanı stiline gelcek olursak o da baya bir değişkenmiş. Bazen baya şık olabiliyormuş mesela sol alttaki fotoğraftaki gibi bazense gayet sıradan giyinebiliyormuş. Sanırım yolculuktan sonraki işlerine göre giyiniyor...


Naya'nın kırmızı halı stiline bakmaya ne dersiniz? Genel olarak baya şık giyiniyor şimdiden söylemeliyim! Bir stil danışmanıyla çalışıyor mu yoksa kendi mi karar veriyor bilemiyorum ama sonucunda iyi iş çıkıyor orası kesin. Yanlış hatırlamıyorsam Twitter sayesinde hayran olduğu şarkıcı Big Sean'la tanışıp sevgili oldular hatta şuanda nişanlılar. O yüzden Big Sean'la birlikte bir sürü etkinliğe, davete vs. katılıyor ve çokta şık oluyor. Öyle değil mi?


Elle'nin beyaz partisine katılırkenki hali nefes kesici değil mi ya? İster uzun ister kısa, ister dar, isterse balık veya kuyruklu olsun elbisesi yani her türlüsü yakışıyor bu kıza diye düşünüyorum. Sizcede öyle mi? Haa bide Naya Rivera baya cesaretli tercihler yapıyor. Genelde dekolteleri yürek isteyen cinsten olan modeller onun favorisi gibi bişey olmuş...


Bu kadar övdünde bu kızın hiç mi kötü hali yok dersenizde tabiki var! Hatta bu görseli oluştururken içimden ''daha kötü halleride olamaz heralde'' diye geçiriyordum ve aslında bunlardanda daha kötü halleri olduğunu gördüm tabi sizi düşünerek o hallerini almadım. Yani bence Naya'nın bu kötü görüntülerinin sebebi vücut yapısından değilde elbiselerin ona yakışmamasından, bir olmamışlığından kaynaklanıyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu halleri hakkında?



                       
Naya Rivera'nın sesinin güzelliğini Glee izleyen herkes çok iyi biliyordur. Sürekli olarak müzikal etkinlikler için hazırlıklarla yaptıklarından şarkıları kendilerine göre yorumlamaları en çok hoşuma giden şey o dizide. Neyse konumuza dönelim ve Naya Rivera'nın nişanlısı Big Sean'la yaptığı düeti dinleyelim. Benim hoşuma gidiyor. Youtube'dan dinleyemeyenler buraya tıklayıp başka bir platformdan dinleyebilirsiniz. Siz ne düşünüyorsunuz sesi ve single'ı hakkında???



***

Glee'nin ana karakterlerinden biri olan Santana Lopez'e can veren ve en çok o rolüyle tanınan oyuncu-şarkıcı Naya Marie Rivera hakkında benim size söyleyeceklerim şimdilik bu kadardı. Siz ne düşünüyorsunuz Naya Rivera'nın oyunculuğu ve giyim stili hakkında? Sizde beğenenlerden misiniz yoksa beğenmeyenlerden misiniz?  Mutlaka sizin fikirlerinizide öğrenmeyi çok isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡