La Roche-Posay Effaclar Jel

by - 01:30

Merhabalar!

Bugün size bir üründen bahsetmek istiyorum. La Roche-Posay markasından ilk defa bu Effaclar yüz temizleme jel'ini kullandım. Hani insan merak ediyor genelde eczanelerde satılan güvenilen bir marka olduğundan tabi bende merakıma yenik düştüm. Bendeki 50 ml'lik seyahat boyu olanıydı... 


La Roche-Posay Effaclar Jel ürün açıklaması:

Yağlı,akneli ve hassas ciltlere özgü nazik formlu cilt temizleyici jeldir.
Cildi derinlemesine temizler ve rahatlık kazandırır.
Fazla sebumu ciltten arındırır.
PH 5.5 yapısı sayesinde,cilt bariyerini koruyarak cildin kurumasına izin vermez.
Cildi nazikçe temizleyen hassas formlu yapısı ile hassas ciltlerin kullanımına uygundur.
Günden güne,aşırı sebum salgısını kontrol altına alır ve cilde doğal ışıltısını yeniden kazanır.
Akneye eğilimli ciltler üzerinde test edilmiştir.
Sabun ve renklendirici madde içermez.
Alkol ve paraben içermez.
La Roche-Posay termal suyu içerir.



Gelelim benim yorumlarıma ve cildimdeki etkilerine; 

*  Cildi derinlemesine temizliyor mu bilemiyorum ama benimkini fazlasıyla kurutuyor.

*  Akneye eğilimli bir cilt yapım hiç olmadı o yüzden ona bişey diyemeyeceğim.

*  Cildimin ışıltısını geri kazandırmak yerine daha çok ışıltısını götürüyor, resmen matlaştırıyor.

*  Çok aşırı kuruttuğu içinde yüzümde gerginlik oluyor mutlaka üzerine fazla fazla nemlendirici krem kullanmak zorunda kalıyorum.

*  Renksiz, parfümsüz olmasını çok seviyorum. En azından içinde daha az katkı maddesi olduğunu düşünmeme sebep oluyor.



Hassas ve karma yapılı bir cildim olduğu için bu ürünü denemek istedim. Tabi içinde paraben, sabun, alkol gibi maddelerinde olmaması bu kararıma çok büyük etki etmişti. Benim cildime iyi gelmeyen bir ürün oldu ama belki sizinkine iyi gelir bilemiyorum. Elimde seyahat boyu olduğundan çok uzun süre kullanmadım zaten bu etkiler karşısında kullanmazdımda.
Siz daha önce bu üründen kullandınız mı? Sizin cildinizde de böyle etkileri oldu mu? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

2 Yorum

  1. Gizemciğim aynen bende aldım ama cildimi kuruttu,sorunlu bir cildimiz olmadığı içinmiş. Öğrendiğim kadarıyla. La roche genelde sorunlu ciltler içinmiş. Kalemine sağlık. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet tatlım genelde sivilce gibi sorunları olanlar La roche ürünleri kullanıyor ama bende denemek istemiştim. Aaa bak sorunsuz cildimiz olduğundan öyle yaptığını bilmiyordum iyi oldu öğrendiğim, teşekkür ederim. Öpüyorum. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡