Kim Kardashian'ın Gelinliği

by - 18:45

 Merhaba kızlar!

En az Kraliyet düğünleri kadar konuşulup, merak edilen hatta bir o kadarda dedikodusu yapılan düğün sonunda gerçekleşti. Aslında düğünden çok Kim Kardashian'ın nasıl bir gelinlik giyeceği merak ediliyordu. Hangi tasarımcı, gelinliğin modeli ve duvağı nasıl olacak vs. gibi sorularımızın tüm cevaplarını Eonline sitesi sayesinde aldık. Tabiki bende hemen bunu sizinle paylaşmak istedim...



 Duyumlarıma göre Kardashian ailesi düğünden önceki hafta Paris'de tozu dumana katmış. Daha önce Paris'te olması istenilen ama son dakikada Floransa'da yapılmasına karar verilen düğün 24 Mayıs'ta gerçekleşti. Hemde Kimye çiftinin 300 bin avroya kiraladığı kentin ünlü mekanlarından Boboli bahçelerinin hemen yanındaki 16. yüzyıldan kalma Forte Belvedere'de gerçekleşmiş...


 Tabi düğünün detaylarından çok bizi gelinlik kısmı ilgilendiriyor. Gelinliğin Kanye West'in kankası Givenchy markasının kreatif direktörü Riccardo Tisci'nin elinden çıkması ve Givenchy Haute Couture olması aslında tahmin edilen birşeydi ki bizi yanıltmadılar. Kanye West'in smokinide yine Givenchy'imiş...


 Kim Kardashian'ı pek sevdiğimi söyleyemem ama takip etmektende kendimi alıkoyamam eminim sizin içinizde de benim gibi olanlar vardır. Gelinliğe tek kelimeyle bayıldım! Kanye sayesinde giyim tarzı düzelen Kim'in vücut yapısına çok uygun bir tasarım olduğunu düşünüyorum. O sırt dekoltesi, dantel işlemeli detayları amaannn Allahım harika ötesi geldi bana! Siz ne düşünüyorsunuz???


Kimye çifti 2 yıldır gözümüze soktukları ilişkilerini sonunda düğünle taçlandırdılar. Ha doğurdu haa nişanlandılar haaa evlendiler derken magazin gündemini fazlasıyla sallayan çift bakalım ilerleyen zamanlarda nasıl odak noktası olmayı hedefliyor...

Kaynak: Eonline,AA

***

Kim Kardashian'ın gelinliğini nasıl buldunuz? Kimye çifti yada düğünleri hakkında ne düşünüyorsunuzBu konu hakkındaki yorumlarınızı eksik etmeyin olur mu? Sizin görüşlerinizide öğrenmeyi çok isterim...



Kendinize iyi bakın...  :)


You May Also Like

8 Yorum

  1. Vücut yapısına uygun olduğu konusuna katılıyorum.
    Ben gelinliği biraz abartılı buldum ama zaten Kim Kardashian'dan da sade bir şeyler beklemek şaşırtıcı olurdu sanırım :P

    Her zamanki gibi makyajı bir harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Kim Kardashian'dan abartısız bişeyler görmek imkansızı istemek gibi oluyor.
      Makyaj konusunda da çok haklısın. :)

      Sil
  2. Valla ben de beğendim gelinliği,gayet yakışmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer başarılı bir seçim yaptı sanırım ya herkes beğendiğine göre :)

      Sil
  3. Hiç sevmiyorum bu kadını :/ Ancak ilk giydiği gelinlik tarzını sevsem de kendisine bu tarz daha çok yakışmış. Bakalım Kimçik yakında hangi tarzda gelinlik ve eşle karşımıza çıkacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahshahs haklısın Pınar'cım ama umarım bu son olur ya yeter kafamızı ütülediği :D .d

      Sil
  4. Ben sevmiyorum diyemem ama Kanye sayesinde giyim tarzının düzeldiği ortada, haliyle de güzel bir kadın... Gelinlik ise kapalı uzun kollu gelinlik sevmeyen biri olarak bu gelinliğe hasta oldum!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Kanye sayesinde kadın sanki baştan yaratıldı. Gelinlikte bende uzun kol sevmem ama bunda ayrı bir hava katmış o yüzden çok sevdim :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡