Dergi Kapakları: Nisan 2014

by - 01:30

 Vogue'un kapağında sansasyonel çift ve çocukları vardı bu ay. Tabiki kimden bahsettiğimi fotoğrafları görmedende anlardınız değil mi? Kim Kardashian ve Kanye West'in yakın zamandaki düğününe ön prova gibi bişey için yapılmış sanırım bu çekim. Ama çok takdir ettim, görüntüleri beğendim... 



Maria Claire Güney Afrika'nın ve Lucky'nin kapaklarında bu ay oyuncu Lily Collins vardı. Son zamanlarda adından çok bahsettirir olmadı mı sizcede?


 Elle Güney Afrika'nın kapağında #FiftyShadesofGrey filmindeki Anastasia Steele karakterini canlandıran oyuncu Dakota Johnson, diğer Elle kapaklarındaysa yine güzel oyunculardan Emma Watson ve Katie Holmes vardı...


 Glamour'un kapağında yine başarılı oyunculardan ve yeni şarkıcılardan biri olan Lea Michele vardı. Bu kızı ne zaman görsem geçen yaz yaşadığı zor zamanlardan dolayı olsa gerek içim bir acayip oluyor...


 Harper's Bazaar'ın kapağında Sarah Jessica Parker vardı. Bu kadın hiç yaşlanmayacak mı dediğinizi duyar gibiyim. Sex And The City'nin 3. filminin yakında çekileceğini duyurduklarından beri beni bir heyecan dalgası kapladıki sormayın...  :))))


 Shape dergisinin kapağında efsane mankenlerden Naomi Campbell, Cosmopolitan'ın kapağında meşhur kardeşlerden Khole Kardashian, Latina'nın kapağındaysa şarkıcı Shakira vardı...


 Bana doğum günü hediyesi gibi gelen yani 7 Nisan'da başlayacak olan dizi Game of Thrones'un efsane Khalesisi oyuncu Emilia Clarke bu ay Flare ve Glamour'un kapağında yer aldı...


 Fashion'ın kapağında uzun zaman önce takibi bıraktığım ve yeni biten HIMYM dizisinin güzel oyuncusu Cobie Smudlers, Vogue Almanya'nın kapağında Claduia Schiffer, Maria Claire İspanya'nın kapağında oyuncu Kristen Stewart vardı...


 W dergisinin bu ayki kapağında oyuncu Amanda Seyfried vardı. Yüzünde hep masum bir ifade olduğunu düşündüğüm oyunculardan biriyken neden böyle saçma pozlar vermeye çalışmış bilemedim...



InStyle'ın kapağında Ezgi Mola, yeni takibe aldığım ve çok yararlı bilgiler barından dergilerden biri olan Womens Health'in kapağında Shakira, Maria Claire'in kapağında Burcu Esmersoy, Vogue'un kapağında Cameron Russell, L'Officiel'ın kapağındaysa Angela Lindvall vardı...


Görseller Google'dan Alıntıdır.


***

Bu ayki dergi kapaklarıda işte bu şekildeydi. Ben tabiki en çok Sarah Jessica Parker'ın ve Emilia Clarke'ın olduğu kapakları beğendim. Haa bide Kim ve Kanye'ninkinide unutmayalım. Siz nasıl buldunuz bu ayki kapakları? Siz içlerinden en çok hangilerini beğendiniz yada beğenmediniz? Sizin görüşlerinizide öğrenmek isterim...


Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

2 Yorum

  1. selam... bloğunu çok beğendim :) takipteyim artık...

    seni de beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam, beğenmene çok sevindim. ^.^
      Bende senin bloguna hemen bakıyorum :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡