Yükselen Trendlerden: Fun Socks

by - 00:30

 Son aylarda çok fazla görmeye başladığım bir trendden daha size bahsetmek istedim. Biliyorsunuz hoşlansamda hoşlanmasamda elimden geldiğince size dünyada öne çıkan her trendlerden bahsetmeye çalışıyorum. Bu trendden mutlaka haberiniz olmuştur diye düşünüyorum ama yinede blogda yer vermek istedim. Küçükken annelerimizin ayaklarımız üşümesin diye açık ayakkabıyla bile giydirdiği o çoraplar varya işte şimdi trend haline geldi...



 Yazlık - Kışlık ayakkabılar farketmezsizin uygulanan bir trend oldu. Genelde topuklu ayakkabılarla oluşturulan kombinlerde renk renk, desen desen olan çeşitli çoraplar kullanılıyor. Hayır ayaklarımızın üşümemesi açısından güzel bir düşünce ki bence dünyaya bu kadar çok yayılmasının ana nedenide bu düşünce diye tahmin ediyorum ama yinede ben bu trendi fazla uçarı buluyorum. Yani evet başkasında gördüğümde beğeniyorum ama kendime gelince sanmıyorum uygulayacağımı...


 Tabii bide bu çorapların dize kadar olanları varki onlar dahada çok kullanılıyor. İşte bu çoraplardan benimde var ve yıllardır sırf desenleri hoşuma gittiğinden çekmecede bekliyorlar. Kısa eteklerle, elbiselerle yada tuniklerle çok hoş kombinler ortaya çıkıyor. Ayrıca bence kısa olanlarındansa bu tarz olanları daha hoş! En azından kombinlerde daha çok hoşuma gidiyor...
Buarada bu trendden sadece biz bayanların faydalandığını sanmayın! Beylerde kombinlerinde oldukça sık kullanıyorlar bu rengarenk çorapları. Tabi onlar çoraplarını pantolon paçasından gösterdiği için pek sorun olmuyor. Ve beylerin bu tarz kombinlerini çok şirin buluyorum...


 Sarah Jessica Parker - Cher Lloyd


Lady Gaga - Selena Gomez - Lea Michele - Emma Roberts - Rihanna


Kaynak:Hiphunters


***

Bu çorapla açık ayakkabı giyme olayına karşı değilim ama kendimde uygulamayı düşünmediğim trendlerden biri oldu. Görünüşte çok eğlenceliler ve hoşuma gidiyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz bu trend hakkında? Siz uygulamayı düşünür müsünüz? Yorumlarınızı merak ediyorum...


Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

6 Yorum

  1. Tam 2 dakikadır gözlerimi Sarah Jessica Parker'dan ayıramıyorum.
    Yapmamalıydı bunu bize :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah doğrudur inanırım çünkü ilk gördüğümde bende öyle kalakalmıştım :D

      Sil
  2. Yaa canım bende gördüm bunları ve olamaz dedim ama malum modada olamaz diye bir şey yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Gizem'cim biz ne kadar laf söylesekte hep boş. Millet yapacağını yine yapıyor :)

      Sil
  3. ben kısa elbisemle opak çobapla denemiştim açık ayakkabıyı çok ta güzel dururdu bence ama kısa etek veya şortla soket çorapla denemedim ama denemek isterim geçen türkiye nin en cooll insanlarından biri ezgi içelde gördüm mesela çok yakışmıştı bayıldım______

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı kişilerin kullandıkları kombinlerde bende çok beğeniyorum Tuğba'cım ama mesela SJP yukardaki kombininde kullandığı şekilde ne bileyim bir garip geliyor. :)

      Sil

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡