Ünlüler ve Çocukları: Hillary Duff ve Oğlu Luca Cruz Comrie

by - 00:30

 Hillary Duff 2010 yılında Kanadalı buz hokeyi oyuncusu Mike Comrie'yle evlenmişti hatırlarsanız. 2012'de de oğulları Luca Cruz Comrie dünyaya geldi. Bu seferki ünlüler ve çocukları yazımda onlara yer vermek istedim...



 Erkek çocuk olduğundan pek bir uyum sağlamalarını açıkcası ben beklemiyorum hani kız olsa bir beklentim olabilirdi. Ama kıyafetleriyle olmasada onların renk seçimiyle bence biraz uyumu yakalamışlar. Mesela Hillary krem rengi gömlek giydiğinde oğluna kahveli bir kazak giydirmiş, kendi beyaz kazak giydiğinde oğlunada beyazlı bir sweatshirt giydirmiş işte bunlar gibi detaylarla ucundanda olsa uyumu yakalamışlar...


Luca Cruz yürümeye başladığındaysa işler biraz karışmış gibi duruyor. Hillary Duff'ın bir röportajında okumuştum ''Luca Cruz'un doğmasını sabırsızlıkla bekledik.Onu bir an önce kucaklamak, koklamak istiyorduk, onu ne kadar çok sevdiğimizi bilerek dünyaya geldi. Onu bütün sevgimizle büyütüyoruz umarım çok mutlu bir çocukluk geçirir.'' falan diyordu. Bakalım büyüyünce nasıl bir çocuk olcak...

Görseller Google'dan alıntıdır.

***

Hillary Duff ve oğlu Luca Cruz Comrie'nin uyumları yada uyumsuzlukları mı desek bilemedim ama işte bu şekildeymiş. Bence Luca çok tatlı bir çocuk olmuş. Siz nasıl buldunuz Hillary Duff ve oğlunu? Bir sonraki ünlüler ve çocukları yazısında görüşmek üzere hoşçakalın...


Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

0 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡