Dergi Kapakları: Kasım 2013

by - 00:30

 Bu ayda sınavlarım yüzünden geciken bir dergi kapakları yazısından herkese merhaba demek istiyorum. Ama gecikmeyi telafi ettirmek için yazıya Ağustos 2014'te vizyona girecek olan #FiftyShadowsOfGrey filminin artık kesinleşen oyuncularıyla başlamak istedim. Sevgili Mr. ve Mrs. Grey yani Jamie Dornan ve Dakota Johnson Entertainment'ın kapağını süslemişler. Çekimler başladığından olsa gerek rollerine baya bürünmüşler gibi duruyor...



 Tamam, itiraf ediyorum. Yazıya aslında bu süper çiftle başlayacaktım ama Mr. ve Mrs. Grey'i görünce şaşkınlığa uğradım. :(  Vanity Fair bu ay kapağında Jay-z'yi konuk etmiş. Eee Mrs. Carter'da boş durmamış. Beyonce'da bu ay Maria Claire ve Cosmopolitan'ın kapaklarındaymış...


 Harper's Bazaar İspanya kapağındaysa Georgia May Jagger varmış. Fotoğraflar hakkında yorum yapamayacağım çünkü kıskanmakla meşgulüm...


 Elle'nin Rusya kapağında yine Georgia May Jagger, İngiltere kapağında Natalia Portman, Japonya kapağındaysa Karlie Kloss varmış...


 Cosmopolitan'ın kapağında eski VS meleği şimdilerin sansasyon kraliçesi Miranda Kerr varmış. Her haliyle yeni meleklere taş çıkartır bu kadın...


L'official Hollanda'nın kapağında Naomi Campbell, Fashion'ın kapağında Miley Cyrus, Flare'ın kapağında Alexa Chung, Vogue Paris'in kapağında Giesele Bündchen, Tatler'ın kapağındaysa Lily Aldridge varmış...


 Glamour olay olmuş bu ay baksanızaaa. Bir derginin kapağını Rihanna süslerde orda olay olmaz mı? Ben sevdim bu hallerini...


Glamour Fransa'nın kapağında Diane Kruger, İngiltere'nin kapağındaysa Taylor Swift varmış...


Bunlarda ülkemizdeki dergilerin kapakları. ALL dergisinin kapağında Hazal Kaya, InStyle dergisinin kapağında Sanem Çelik, L'official'ın kapağında Ece Sükan, Cosmopolitan'ın kapağında Olivia Wilde, Vogue'un kapağındaysa Lou Doillon varmış...

Görseller Google'dan alıntıdır.


***

Bu ayki kapaklarda işte bu şekildeymiş. Açıkcası benim gözüm Entertainment'ın kapağını süsleyen Jamie Dornan ve Dakota Johnson'dan başkasını görmedi. Haa tabi Rihanna ve Ece Sükan'ıda söylemeden geçemem. Bu ay sizin en çok beğendiğiniz kapak hangi dergiye ait? En çok hangi derginin kapağındaki ünlüyü beğendiniz? Tabi bide Entertainment'ın kapağını siz nasıl buldunuz???  Yorumlarınızı mutlaka bekliyorum...


Kendinize iyi bakın...  :)

You May Also Like

2 Yorum

♡ Yorumlarınız için teşekkürler... ♡